2009. június 13., szombat

Álom...

Nagyon erdekes almom volt ma reggel....az utolso alom felebredes elott...Szep volt. Vendegsegben voltam valakinel almomban, es bentrol felfigyeltem egy kulonleges jelensegre az egen: ahogy a napfeny ujra elobujt egy felho mogul, fokozatosan, eloszor a felho szegelyeit burkolta aranyba, aztan pedig elotort a feny a felho felso reszenel. Mintha langolt volna a felho olyan volt ez. Megragadtam a fenykepezogepemet, hogy gyorsan megorokitsem ezt a gyonyoruseget, kirohantam, a gepen keresztul viszont nem latszott az, amit en megeltem. Kicsit csalodott voltam, merthat akkor mi ertelme van egy ilyen fotonak. Olyan ez mint a legszentebb erzeseidet lapos szavakkal probalni kifejezni. Gondoltam, megis kattintgatok egy parat.
Szememhez emeltem a gepet, es majd elajultam. A langolo felhobol hirtelen egy ferfiarc domborodott ki, lattam ahogy alakitja magat, ahogy az arckifejezese folyamatosan valtozik, ahogy elforditja a fejet, felem, ramnez, es akkor inkabb ereztem, mint lattam, hogy ez arc nem mase, mint Jezuse. Gyorsan kattintgattam mint az orult, hogy sikeruljon ezt a csodat megorokiteni. A felho egyre valtozott, az arc atalakult egy noi arcca, ugy sugarzott! O pedig Maria volt, es olyan szeretetteljesen tudott nezni....elontott a boldogsag, felemelt az erzes... Pillanatokon belul viszont visszavaltoztak egyszeru felhove :) En visszaneztem a kepeket, es megorultem, tisztan sikerult a kep Mariarol, a Jezusrol keszultek viszont homalyosak voltak. Hmmm. Na de mit szamitottak a fotok az elmenyhez kepest nem igaz? :) Mindenesetre nagyon szep ebredesem volt ma reggel, konnyed es tele alazattal, szeretetteljes napsutessel....

Volt mar tobb igazan kulonleges almom kiskorom ota, mostmar ezt is ezek koze fogom sorolni.. Sokszor ebredtem fel sirva almomban, annyira szepek voltak az almok, hatalmas erzesekkel telitettek, amikor erzed hogy Egy vagy az Egesszel, atlathato az elet, es nem szamit semmi mas, csak a szeretet...

Kiskoromban, meg elsoaldozas elott, sokat almodtam Jezussal, de feltem tole, a buntetot lattam benne ( nem csoda, a sok felkeszites a gyonasra...micsoda Istenfelelem...) Tobbszor elofordult, hogy az agy mellett terdepelve ebredtem meg, a kezeim imara kulcsolva...meg mindig nem tudom mit gondoljak errol. Aztan kesobb pozitivak lettek az almok is, ahogy megtanultam magamtol gondolkodni :):) es belattam hogy nem csak egy perspektivabol lehet ezt megkozeliteni, marmint a "bun" kerdeset.

Most eszembe jut az is ,hogy kiskoromban nagyon feltem elaludni, hiaba fektettek le anyaek szeretetteljesen, ahogy egyedul maradtam a szobaban, es becsuktam a szemem, elkezdett mindenfele demon, ordog keringeni felettem, kozeledtek egyfolytaban. A gonoszsag megtestesitoi nem hagytak aludni. ( es itt nem boszorkanyokrol beszelek, vagy kigyokrol, vagy a krokodilrol az agy alatt, vagy mindenfele kitalalt szornyekrol a mesekben). Ilyenkor elkezdtem meseket kitalalni magamnak, kiralyrol, kiralykisasszonyokrol, csupa szep es jo meseket a tunderekrol, egyre hosszabbakka valtak a mesek, mert addig talaltam ki hozza folytatasokat, mig elhalvanyultak gonosz hangok a hatterben... Biztosan hozzatartozott ez a koromhoz, egy periodus volt, amin minden gyerek at kell menjen hogy fejlodjon, viszont meg mindig borzongok ha visszagondolok. Anyaek evekig korberaktak az agyamat szekekkel, mindenfelevel, mert minden reggel az agy alatt ebredtem fel, tobbszor utana pedig a szekek, a fotel alatt. Nagyon faraszto volt, arra emlekszem.

Na, jo volt egy kicsit visszanezni :)

Nincsenek megjegyzések: