2009. július 1., szerda

Allampolgarsag

Hurra, hurra!
Tegnap megkaptam a holland allampolgarsagot!
Gerbennel ketten mentunk a polgarmesteri hivatalba, ott edes negyesben a polgarmesterrel es egy ugyintezovel kaveztunk, megvendegeltek tortaval, elbeszelgettunk, elmeseltuk a megismerkedesunk tortenetet. Szot valtottunk a romaniai viszonyokrol. Abszolut laza es informalis volt a hangulat.

Ezutan pedig a polgarmester nagyon "hivatalosan"ahogyan az illik felvette a polgarmesteri lancot, felalltunk, felolvasta a szoveget, en fogadtam es igertem, atvettem a papirt, kezet fogtunk, fenykepek keszultek, kaptam egy ajandekcsomagot. Rogton meg is valtoztattam a nevemet, ezentul nem Beata Penzes hanem Beata Penzes - Katje-nek hivnak. Kervenyeztem egybol holland utlevelet is tegnap delutan, ma reggel pedig mar kezbe is kaptam, es az uj nevem szerepel benne:)

Mikor ma az utlevelert mentem, egy kicsivel messzebb epp a polgarmester vette be a kanyart a biciklijevel, messzirol intett es "hoi"-jal (szia-val) udvozolt.
Hat igy mennek itt a dolgok Hollandiaban....

7 megjegyzés:

BKata írta...

hú, de jól hangzik! Veled örülök! És képzeld, a mobilomról írok most, kedves Beata Penzes-Katje:-)

BKata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
penzesbea írta...

Ahha, nem semmi, kedves Kata! :) En ilyesmit meg nem tudok...megtisztelve erzem magam !:) Es koszi;)

En nem tudok innen a te mobilodra irni:(

BKata írta...

Amit töröltem, az egyébként ugyanez volt még egyszer:-)

idrah írta...

Nagy gratula az állampolgársághoz és az új névhez! És mindezekhez a meglévő egészséget, örömet, boldogságot az életben!!!! :-)

Kinga írta...

Gratulalok az allampolgarsaghoz!:) Hamarosan talalkozunk,addig is sok puszi!Kinga

malyvacsiga írta...

Én is gratulálok, nem semmi ez az ügyintézés! Nem is hasonlítgatok-viszonyítgatok.
A névváltoztatás meg érdekes: észre fogod venni, hogy megváltozol. :)