2011. szeptember 28., szerda

Ez is egy csodas reggel volt...Tavaly is volt pont egy ilyenem, emlekszem ra....
Reggelente en szoktam vinni a gyerekeket suliba bicajjal-Kata az utanfutoban-es mindig racsodalkozoml hogy igy mennyi mindent latni....Az egesz varandossag alatt autoval furikaztunk minden nap a rosszulletem miatt, es nagyon hianyzott mar ez a mindennapi rutin... Neha Kata itthon marad Gerbennel amig vissza nem jovok... mint ma peldaul. De annyi szepet lattam utkozben, hogy amint hazaertem, fogtam a fenykepezogepet, Katalint a hordozokendobe es irany setalni....csak az a kar, hogy a sok kodbe burkolt gyonyoruseg par pillanat alatt eltunik a napsutesben-majdnem tul keson ertem ki...Aztan miutan lefektettem a kis aranyoskat, a harom kortefankban gyonyorkodtem, a pillangok csak ugy repdesek korulottem, csodas volt...Megorokitettem oket, mert ma este egy fat mar lekopaszitottunk...Ezek a kortefak 45 evesek, tavaly lettek atultetve a mi udvarunkra, kerdes volt, hogy tul fogjak-e ezt élni, de lass csodat, jol erzik magukat itt nalunk! Ebbol korte kompot lesz, eletemben eloszor, es mindenfele kortes finomsag a napokban...







































































5 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

aszta Bea!
igen emléxem a tavalyira!!! akkor is szép képek születtek, és hááát most is!! :)
Körtékhez meg gratula, még anno a régi (már eladott) nyaralónknál Podgórián volt csomó körtefánk, huh de imádtam őket :):)

p.s. ma és tegnap is sok pillangót láttunk mi is :) tegnap egy pont olyat, mint Tied a fotón én is lencsevégre kaptam! :)

márta írta...

Kedves Bea, minden olyan szép, de a legszebb a megelégedés és a boldogság, ami árad a szavaidból...

penzesbea írta...

es milyen jo dolog csak ugy ni hetkoznapian boldog lenni!

Hajnalka Nagy írta...

1et ért! :)

Piroska írta...

En is emlekszem Bea a tavalyi fotozasodra....pontosan ugy volt, hogy elvitted a gyerekeket suliba, aztan hazamentel, magadhoz vetted a fenykepezogepet es visszaindultal:))
...a tavaly meg baranykak is voltak a foton, ugy emlekszem....

Gyonyorusegesek a fotok....nem tudom szavakba onteni hogy mennyire, de mennyire tetszenek....


A kortefak....csodasak...es hogy tuleltek az atultetes...hihetetlen....biztosan nagyon megszerettek titeket:))

...ezek a hetkoznapi boldogsagok szamitanak a legtobbet az eletben....es a legjobban megmaradnak....