2009. szeptember 18., péntek

Szepitgetes hazon belul es kivul:)

A nappali egy oazis, olyan amilyenben en most pont otthon erzem magam. Sokmindent rendbetettem, kezdve meg a vakacio elott a konyvszekrennyel. Dult-borult benne minden, es minden is volt a polcokon ami nem oda tartozott. Most csak azokat a konyveket hagytam itt amiket kulonlegesen szeretek es gyakran olvasgatok, ill. olyan targyakat amik valamit jelkepeznek szamomra, szivmelengetoek es szepek. Valtoztak a parnahuzatok is:) Most epp pirosak! Igyekszem onfegyelmet gyakorolni az utobbi hetekben es mindent rendben is tartani, visszatenni a dolgokat a helyukre meg ilyenek.....Borzaszto nehez ez nekem, mert szeretem a kaoszt, de mar elvesztette a funkciojat, borzaszto lesz tole a kaosz a fejemben, marpedig az senkire sincs jo hatassal. Ugyhogy most mindent rendszerezek. Az idomet, a napjaimat, a targyakat, az energiamat, a jatekokat. Megszabadulok a feleslegtol, legalabbis probalok. Azt remelem, hogy ha rutinna valnak a mindennapi teendok, a haztartas, ha mar nem rohangalni fogok a tennivalok kozott, panikba esve, es kiesve az idobol is, hanem be lesznek ezek tablazva, akkor egy ido utan tobb idom lesz a kreativ dolgokra, magamra, amitol meg boldog is leszek, tobb idom lesz ugy igazan a gyerekekre, es mindenre ami szep es jo. Nagy faba vagtam a fejszemet, mert meg a heti 3 alkalom sportot is beiktattam ( na nem megyek sportsuliba, itthon a jo kis dvd elott jarom a Zumba-t, nagyon elvezem de tenyleg!!), plusz minden hetvegen kigondolom hogy miket is fogunk enni a kovetkezo heten es ugy allitom ossze a bevasarlasi listat. Ami nagy szo, mert nem szoktam listaval bevasarolni menni. Szoval minden szinten idealistava valtam, mivel remelem hogy menni fog ez nekem! Belekezdtem egy to do konyvecskebe is, amibe minden este beleirom mi is kell kotelezoen megtortenjen a kovetkezo napon. Meg kell mondjam hogy sokat segit, mert altalaban elfelejtem hogy kit is akartam felhivni telefonon, kinek is kell emailt irjak, elfelejtem Natan uj cipofuzojet befuzni a cipobe, szoval az ilyen dolgokat.....
A kedves szomszedasszonyom, Henriette jon hozzam minden csutortokon delutan egy orara segiteni, o nagyon jo haztartasbeli :) Elmondom hogy telt a het, mit volt nehez betartani, segit rendszerezni, dolgokat kidobni , ill. meggyozni engem hogy ne tartogassak tul sok kacatot a lakasban...:( Jon motivalni, mig be nem all a rutin a haztartasban, szoval nagyon halas vagyok neki az idejeert es a kedvessegeert. Legkozelebb le is irom ide a blogba hogy telnek igy a napok.
De sok beszednek sok az alja, a fotok szemleltetik az udvar mostani allapotait, itt is nagyok lesznek a valtozasok. De nagyon szep lesz az eredmeny, azt mar most tudom;)Folyt. kov.












1 megjegyzés:

Bodza írta...

Szuper!!! Jó, hogy ezt leírtad, én is épp ezen a projekten dolgozok! Sok szatyor cuccot elvittem már az elmúlt hetekben a vöröskeresztbe, de még sok szekrény van hátra. Plusz még a nappali festése (nem döntöttem el, hogy változtassak-e a színen), a bejárati ajtó mázolása... neverending story. Az esti füzet jó ötlet, lehet, hogy én is kipróbálom. A kerttel mit terveztek?
Hajrá!!! :o)