2013. január 1., kedd

Natan 9 eves!

9 megjegyzés:

Piroska írta...

De jó Bea, hogy újra írtál...Isten éltesse a 9 éves nagyfiút, és persze a család többi tagját is:)

Békés Boldog Új Esztendőt kívánunk.

Szeretettel Piroska és a család többi tagja.

Hajnalka Nagy írta...

De szép és nagy már ez a srác! csak úgy elröppent ez a 9 év, ugye?
Jól látom karórát kapott? :)

Éljen, éljen Natan sokáig!!

puxi,
Hajni
p.s.örülök, h. "meggyógyult" a blogod :)

BKata írta...

Gratulálok nektek!Boldog szülinapot a nagyfiúnak!!!

penzesbea írta...

Koszonjuk a gratulaciokat! Igen, karorat kapott, plusz egy xbox jatekot amit nagyon szeretett volna, es a ket baglyot en varrtam neki szulinapjara, igaz meg nincs kesz egeszen a kompozicio, de a baglyok mar legalabb igen :)

Nagy fiu mar, olyan jokat lehet vele beszelgetni, ES vitatkozni, ES cask ugy, gondolatokat cserelni:)

Hajnalka Nagy írta...

Oh, a baglyok saját kreálmányok? nagyon szuperek! ügyi, mint mindig! :)
a póló se kutya, sztem az is bagoly, azt Ari csinálta neki??

nah, igen a fiúk nálunk is PS3 lázban vannak, Bencére figyelni is kell mennyi időt játszik, mert 1 óra sztem sok, szerinte persze kevés 1ben...:D
((én csak azért bólintottam rá karácsony előtt a beszerzésére bevallom, mert előtte a ps2 nekem hangos volt, volt egy zúgása, amit utáltam + felszabadult picit a polc most s a dvd lejátszó, stb elkerült tv alól :D mert ez a ketyere sok minden 1ben hehe, dvd-t, blu-ray-t is lejátszik a játékok mellett! no, meg LiliBogi dance star party nevezetű "játékot" imádja, amolyan ugrálós, táncolós -nem a fotelben ülős játék :D))

márta írta...

Mekkorát nőttek!
Isten éltesse a nagyfiadat!

penzesbea írta...

Koszi szepen Marta!

Gonda Hajnalka írta...

Nálad sem jártam még..., de jó mindig szülinapra BETOPPANNI! Csodálatos családod van! Boldog szülinapot a fiadnak! Flóra

Pamlerva írta...

Boldog Szülinapot kívánok és ölelést küldök a családnak.
Szeretettel:Hajnalka