2010. szeptember 21., kedd

Köd










A sok esos nap utan feludules egy ködös reggel! A ködben biciklizni az iskolaba, megcsodalni a sok pokhalot...az utobbi hetekben semmi nem dobott fel ennyire!:). Ahogy hazaertem a sulibol, fogtam tehat a fenykepezogepet es ujra a bicajt es elindultam gyonyorkodni a ködös tajban...Mesés volt. A reggeli csend, az egyedullet, meg egy autot sem lattam, emberrel sem talalkoztam. Csak legeleszo lovakkal, tehenekkel es juhokkal. Olyan volt mint egy álom. A köd mindenképp arra kényszerit hogy csak a kozvetlen kornyezetedre figyelj, a korulottem levo par meternyi vilag igy egy sajat kis univerzumma valtozott. Mire hazaertem, kezdett kisutni a Nap, es lassan felszall a köd is...De szép volt!
Vasarnap olvastam ki Umberto Eco egy regenyet, "Loana királynö titokzatos tüzét"-amiben a foszereplo, Yambo, köddel kapcsolatos irodalmi idézeteket gyüjt, es tobbet ezek kozul meg is oszt velunk. Mar csak emiatt is kulonleges volt ez a mai reggel.:)

6 megjegyzés:

Monika írta...

Szerettem volna ma reggel korábban felkelni,hogy legyen elegendő időm itthon egy kicsit megnyugodni,előkészülni a napra,de sajnos elaludtam,így gyors készülődés lett a vége.Pedig a ködöt én is vártam.:)
Talán holnap reggel...

penzesbea írta...

Az altalad leirt reggeleket en is nagyon jol ismerem, hidd el...Epp ezert volt a mai csodas:)

softearthart írta...

Hello from New Zealand, Marie

penzes írta...

Gyönyörüek a képek, tényleg!
Valaki bejelentkezett Új-Zélandból?

penzesbea írta...

Koszi szepen, Apa :)igen, nagyon jo a profi fenykepezogepunk, haha.
Igen, valaki Uj-Zelandbol, akit en is olvasok...

Névtelen írta...

excellent points and the details are more precise than somewhere else, thanks.

- Joe