2010. szeptember 2., csütörtök

Under the Tuscan sun

















A tavaly is Toszkanaban nyaraltunk ket hetet, akkor baratokkal, az iden is visszamentunk, most anyaval es apaval. Csodalatos volt, a kovetkezo varosokat latogattuk meg: Firenze, Pisa, Arezzo, Cortona, San Gimignano. Minden masodik nap varoslatogatas volt a programon, aztan masnap kipihentuk magunkat a medencenel, otthon:) Annyi mindent lattunk...es annyi finomat ettunk...Ne mondjam, hogy az eledel mindenhol mennyei volt, Natan legszivesebben mar most Olaszorszagba koltozne, mar csak az etel miatt is!

Egy negativ dolog tortent: elveszitettuk a jo kis fenykepezogepunket...:( egy fagyizonal felejtettuk? vagy elloptak? maradjunk annyiban hogy eloszor ottfelejtettuk azutan pedig elloptak. Aztan probalj rakerdezni a Ponto Vecchio-nal hogy nem talalta-e meg valaki:(

A legpozitivabb dolog viszont az,:) :) :) hadd kurtoljem ezennel vilagga, hogy a toszkan nap alatt lalalala, élet fogant bennem, babát várunk...Ennyit ernek a mi "meg varunk a harmadikkal" elhatarozasaink...:) Ahogy elhataroztuk, hogy allunk elebe, ket heten belul mar elenk is állt! Ha jol szamitom, ez a 7. terhessegi het, meg nem jeleztem a haziorvosnak, vagy bábának, jo igy egyenlore nem hivatalosan orulni:) Megvarom a min. 10 hetet, utana biztosan elkuldenek echora, hogy pontosan megtudjuk mennyi idos is a magzat...

10 megjegyzés:

BKata írta...

És én vagyok az első, aki lúdbőrös kézzel leírja, hogy mennyire örül ennek a nagy hírnek! Jaj, de jó!

márta írta...

Ó, én tudtam, azok után amit írtál a gyerekek álmairól, ez volt az első gondolatom.
Együtt örülök veletek! :)

malyvacsiga írta...

Grat. :)
És szépek a képek!

Unknown írta...

jah... :) az álmoknál nálam rögtön egy 3dik baba, lélek megjelenése "ugrott be" :):) nagy-nagy grat és jó babavárást!!! no, meg babavarrást is :) gyönyörűek a kis alkotásaid!!

penzesbea írta...

KOszonom, hogy velunk orultok!:) Ha minden igaz, akkor mi is be fogunk igy lepni a min. 3 gyerekes csaladok klubjaba haha:)Ha belegondolok, hogy en pedig egyke vagyok...Igen, az almok sokatmondoak...

penzes írta...

NAGYSZÜLŐK LESZÜNK A KÖBÖN!!!
HURRÁ!!!NAGYON BOLDOGOK VAGYUNK!
ANYA ÉS APA

Piroska írta...

Jaj, Te Bea en is ugy erzem, hogy valahonnan megereztem :-)....nagyon orulok nektek es nyugis delelottoket kivanok Nektek(Neked es a kis pocaklakodnak):-)
Udv. Piros es a kis csaladunk..

éduácska írta...

Én is, én is - GRATULÁLOK:) Hátha ikrek lesznek;-) Szeretnélek én is hasonló hírrel megörvendeztetni, még egy picit légy türelmes - most meg aztán föleg, duplán:) Apropó álmok: ma éjjel egy hosszú fonott hajú lánnyal álmodtam, aki nagyon szelíden egy számomra beazonosítatlan nyelven beszélt - vajon mit jelenthet? Sokat gondolok Rátok, ilyen "körülmények" között az elkövetkezendökben még többet:) Sok puszi Kolozsvárról

idrah írta...

Nagy gratula Nektek! Boldog babavárást!!!!!

(és én csendben irigykedem ám itt... ;-) :-))

penzesbea írta...

Koszonjuk, idrah!!!Irigykedsz???:)