2010. november 25., csütörtök

Evszakasztal most...




4 megjegyzés:

Unknown írta...

húúú Bea, nagyon tetszik! :) s felfedeztem a piros mikulásvirág mellett gombákat is! fából faragva ugye? egy hasonlót tavaly a bécsi adventi vásárban szereztem, ám az árusnak szebbnél-szebb darabjait kellett ott hagynom fájó szívvel... :) idén meg piros pöttyös bolondgombát (szintén fából) találtam egy boltban, jól mutat az is majd a mikulás virágunk mellett :) de mondok jobbat! alig várom, h elkészítsd a piros babát, mert ötletet merítenék belőle, vééégre elővettem a varrógépemet!!! :) megyek vissza Mödlingbe s rá is állok az ügyre :)

Unknown írta...

nagy hajni voltam... Bence goggle fiókjából :D

penzesbea írta...

Elgondolkodtam bizony, hogy hany Bence ismerosom is van;)Orulok hogy tetszik! A gombakat kulonben en is egy vasaron vettem itt, ill. nem is vettem, ingyen adta a bacsi Arinak es Natannak, szoval jo uzlet volt;)Igen, a piros baba is uton van,varrogep nem szukseges hozza - de kivancsi vagyok teged mire fog inspiralni.:)

Piroska írta...

Nagyon tetszik az evszakasztalod Bea, es varom mar a piros mikulasvirag melle a piros valtozatu- holgyet :-).....