2010. november 22., hétfő





Ez a holgy tegnap este keszult, mar alig varom hogymegvarrjam a piros varianst is!:) Aki egy picivel masabb lesz...Kulonben annyira orulok, hogy igy felido (20.het) fele kozeledve megjott ujra az (varro)kedvem. Egyaltalan, ugy varom mar a Karacsonyt, es a Natan szulinapjat (megiscsak 7 eves lesz szilveszterkor!) Miota a baba a mehemben elkezdett erezhetoen mocorogni, a 16. hetben, sot mi tobb az elso eletjel egy olyan rugas volt, amitol hatarozottan megijedtem, es hirtelen nem tudtam hogy ez jo jel vagy rossz jel-e, tehat ket hete sokat javult a kozerzetem, a hanyinger-rosszullet mar csak faradtsag, fizikai megeroltetes (ertsd:pl szellel szemben valo biciklizes, takaritas:)) kombinacioban jelentkezik. Uj fazis tehat...

3 megjegyzés:

Piroska írta...

Nagyon edes ez a vidam kis holgyemeny....tukrozi a te lelki bekedet....es milyen erdekes hogy ketto lesz belole...egy zold, meg egy piros valtozat....Natan meg Ari reszere???....puszillak es tovabbi jo varrast....olyan jok ezek a dolgok amiket csinalsz....

penzesbea írta...

Ez a feher mikulas viraghoz, a piros pedig a piros mikulas viraghoz lesz:)

Piroska írta...

....igen, gondoltam....de annyira tetszik nekem ez is....de szerintem a piros meg jobban fog tetszeni nekem :-)