2010. december 9., csütörtök

20 hetes 3 napos és...



talpacska

...kislany :)

14 megjegyzés:

Kinga írta...

Szivböl gratulalok a kis jövevenyhez!Es jo egeszseget kivanok mindkettotoknek.

BKata írta...

Jaj, de klassz! Irigykedni ér?

malyvacsiga írta...

De jó, de jó!

Piroska írta...

Szivbol gratulalunk a kislanyotokhoz...Akkor a fiu-nev esett, ugy-e?? es valasztanotok kell egy kislany nevet....
Minden jot nektek es a picinek....olyan jok a fotok is amiket feltettel....temyleg buszke lehetsz!!!!
Piros

penzesbea írta...

Ennyire nem mukodott ez esetben a megerzesem...:)De biztosan kislany lesz, eros, (ferfias) kisugarzassal ;)A kisfiunev esett, pedig annyira tetszett, de sebaj, meg tartogatjuk...Remelem meg fogom almodni a nevét a babának, kislany nevekben nem vagyunk olyan jok Gerbennel :)

Es koszonom...hogy egyutt orultok!

Piroska írta...

Jaj, te Bea, ismet megneztem a kepeket es egyre jobban erosodik bennem is a vagy.....komolyan olyan jo nezegetni az ilyen fotokat....es egyutt orulni veletek....vittetek a gyerekeket is az ultrahangra??

penzesbea írta...

Nem, nem volt szabad, mert ez arrol szolt tulajdonkeppen, hogy megnezzek minden rendben van-e szervekkel, kisagy, nagyagy, nyulszaj, vesemukodes. szivi elvaltozasok vannak-e, szoval orvosi uh volt. Ezt negy eve vezettek itt be Hollandiaba (valaszthato), a biztosito fizeti. Szoval Arival még ilyenen nem voltam:) Csak az anyuka es meg egy kisero lehetnek jelen. Itt nem szokasos UH-ra jarni kulonben sem. A terhesseg legelejen fizet meg egyet a biztosito, hogy meg lehessen allapitani, pontosan mikorra is varhato a szules.. De jo ez igy, minek annnyit zavarni azt a gyereket ott bent, nem igaz? ;)

Hajnalka Nagy írta...

szia Bea,
nagy grat az újabb kislányhoz!!! :)
engem is becsapott a megérzésem Bencével kapcsolatban anno többx is megálmodtam, h lány, vmi üzenetet is kaptam nagyimtól álmomban, stb aztán 18.héten puff...fiú :D:D
Lilinél meg megint tévedtem haha, mert reménykedni sem mertem lányban, tutira vettem fiú lesz, vhogy úgy éreztem aztáán olyan jó volt hallani 16.héten meg azután is 3 UH után is, h lány, lány, lány ... :):)
én szerettem nagyon UH-ra járni, ártani nem árt sztem..
fiú nevet tartogatod?! mér nem árulod el, annyira kíváncsiak lettünk itt egy páran :) talán 4dik gyereknek tartogatnád, ha fiú lenne vagy hogy? ;-)

Hajnalka Nagy írta...

..jah, és elfelejtettem mondani, h IRTÓ JÓK AZ UH-KÉPEK!!!
olyan szabályosan és szépen látszik a koponyája a 2dik képen asszem, h az csuda :) imádom ez ilyen UH-fotókat :):)

Hajnalka Nagy írta...

kérdés: ezt a pici babát is otthon tervezed szülni bábával?

penzesbea írta...

Koszi, Hajni,

Az Uh-val en ugy vagyok, hogy persze, hogy nagyon jo latni a picit mar szuletese elott, de az sincs bebizonyitva hogy nem art.
Szerintem jobb a babat minel kevesbe bolygatni, szoval minel kevesebb beavatkozas annal jobb. Itt halistennek az egesz terhesseg alatt nincs egy belso vizsgalat sem, nem kell felfekudni az asztalra, hogy piszkaljak a mehszajadat, stb. UH sincs majd minden honapban. Kombinalt teszt csak valaszthato, nem kotelezo (down szindroma szures stb), es en ennek orulok. Elvezhetobbe es termeszetesebbe teszi ezt a 9 honapot. Persze megint mas ha veszelyeztetett valaki, oroklodo betegsegek vannak a csaladban, magas vernyomas. Vannak tenyezok,mikor tenyleg nogyogyaszhoz kell jarj kontrollra, es nem csak egy bábairodaba.

Es igen,orulnek ha megint osszejonne az otthoni szules :)

Névtelen írta...

drága Bea tiszta szívből gratulálunk nektek,anya felhívott és elujságolta a jóhírt,remélem ott tud lenni meletted a szűléskor megint,ez már egy jó bevált recept!!!nem?sok puszi

Névtelen írta...

szia Bea a névtelen én vagyok Gyöngyi csak valamit elbénáztam,nemjól küldtem el bocsika

penzesbea írta...

Jo, akkor most mar tudom, ki is az a 'nevtelen" valaki:) jo lenne, ha anya itt tudna lenni (anyosom is akar jonni, de kettejuket biztosan nem fogjuk egyszerre iderendelni)...csak megint az lesz a helyzet, hogy nem lehet tudni mit dont a bébi,mikor is akar majd megszuletni-ugyhogy a repulojegy foglalason meg gondolkoznunk kell majd, hogy hogy legyen...
puszi, Bea