2010. december 2., csütörtök

Ester és Hester :)



Nagyon orulok nekik...
Ma este pedig belekezdek Ariadne es Natan karacsonyi ajandekanak. Tudom, hogy Ari egy hercegre vagyik, a feher lo persze elmaradhatatlan...Natan pedig nagyon szereti a koveket, egy kicsi ametisztre gondoltam, es Ametiszt apora, aki vigyazni fog ra:)
Es ne felejtsuk, hogy Natan december 31-en tolti be a 7 evet, kulonleges szam ez...Meg gondolkodom rajta, hogy tegyem majd azt a napot kulonlegesse...Ha van hozza otletetek, szivesem veszem:)

8 megjegyzés:

Piroska írta...

Jaj, de joooooooooooooooook.....olyan ugyes vagy te Bea.....!!!!gyonyoruek Ester es Hester....te mar tenyleg profi szinten csinalod, varrod ezeket a babukat....

Nekem lenne egy otletem, Natan szulinapjaval kapcsolatban, nem tudom szereti-e a meglepeteseket, de biztosan igen, szervezzel neki egy meglepetes-bulit, ahova a baratait meghivod az o tudta nelkul, nem tudom elarulnak-e egymasnak amugy....egyaltalan, nem tudom jo otlet-e!!?? most ahogy belegondolok...de azert meg gondolkodom mas otleten is....

Puszi nektek, Piros

penzesbea írta...

Koszi, Piros...
Az otlet nagyon jo, marmint a gyerekeket ugy meghivni hogy Natan ne tudjon rola, csak egy gond van ezzel, es ez egy nagyon praktikus: maga a datum :( December 31-ere nem konnyu gyerekeket szervezni, mert sokan elutaznak stb...Szilveszter, ugyebar:)Gyerekzsur mindenkeppen lesz, de majd januarban - nem lenne rossz kulonben ha meglepetes-buli lenne;) Elore egyeztetni kell azert Natannal hogy kiket akar meghivni - aztan a tobbit az o tudta nelkul szervezni hmmm, jo otlet!:) Koszi!

Hajnalka Nagy írta...

no, hát megszületett Ester (v.Hester ?) is, nemtom melyik-melyik :D
so, a piros hölgyike nagyon cuki lett, hasonló a zöldhöz s mégis más!! :)
Gyufás skatulyát tegnap sebtiben sem bírtam venni, mert még ki se tudtam parkolni :( előre-hátra próbáltam, de nem ment befagyott itt minden Mödlingben.. Ma jobb idő volt, s végre elmentem a lejárt jogsimhoz fényképet csináltatni, 3 boltban is jártam és SEHOL nem találtam gyufát! (baxus az osztrákok csak öngyújtót használnak?!) so nem jött össze ez az adventi naptár dolog ez nekem az idén ... :(, de kis meglepetéseket szereztem be, s lesz ide-oda elrejtve Bencu nagy örömére :)
rendelte csodaszép könyveket, s majd Sopronba átmegyek értük..húú alig várom! :)
A filcek közt megyek most válogatni, h legyen végre egy ilyen adventi babám! A szoknyájuk vmi organza féle anyag? v selyem?

penzesbea írta...

Na es milyen konyveket rendeltel??
En is szeretem a csodaszep konyveket:) A szoknya kulonben selyem, de vegulis mindegy, hogy pontosan mi is, csak konnnyu anyag legyen...Az pedig soha nem gond, ha nem jon ossze az az adventi naptar, vagy minden karacsonyi ajandek, a lenyeg ebben az idoszakban pontosan az, hogy ne stresszeljunk nem igaz?

Hajnalka Nagy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hajnalka Nagy írta...

Igen, rátapintottál a lényegre Bea! no stressz és minden rendben lesz :)
főleg gyerekkönyveket rendeltem, mi mást?! :) Tesz-vesz város karácsonyi kiadását + hozzá még 2 másik tesz-vesz könyvet + KOckás fülű nyúl dvd-t, magamnak egy Bach Christmas cd-t meg még jó pár gyerekkönyvet :) Imádom őket, tán magamnak is veszem őket?!... :D (tuti!:-)Bencu is nagy könyvmoly, persze a képes könyvek érdeklik elsősorban egyelőre, és utálja ha olvasok belőlük, inkább a kitalált meséket szereti a képekhez csatolva, so elég spontánnak kell lenni, meg kreatívnak, de a betűk is kezdenek szerepet kapni nála lassan.. Persze magamnak is szoktam könyvet rendelni, de vhogy a megbízhatóbbakat csak :) amit annyira nem ismerek, azt szeretem inkább kézzel, orral tapintani, megszagolni :D:D ha beleszeretek első látásra a könyvbe, akkor jöhet! :)egy ilyen kísérlet+szerelem lett Gavalda összes irománya :) kár hogy nemtok franciául, mert ugye magyar fordítás csak később készül el, mint az eredeti :(

Hajnalka Nagy írta...

jah, és persze ezt rendelem meg még ma: http://bookline.hu/product/home.action?id=98201&type=22&_v=Muller_Peter_Isten_bohocai
mert tegnapi listából kifelejtettem...

Hajnalka Nagy írta...

...és persze tovább szemezgetek közben, s naná, h más felnőtt-könyveket is találok :) pl.Brizendine, Louann:
A női agy és megvan már A férfi agy is :D:D