2011. március 23., szerda

Vidám reggel

Tokeletesebb reggelem nem is lehetne...Ma Gerben hamar elkeszult es o vitte a gyerekeket az iskolaba, igy en nyugodtan élvezhetem a napsutest, a reggeli teamat, Nina Simone hangjat, vegigneztem az utobbi idoben keszult fenykepeket, es kozze is teszem azokat, amik most epp felviditanak:) A pocakos kep ket napja keszult, a viragosak pedig ma reggel. Tegnap megleptem magamat ugyanis ket csokor viraggal nevnapom alkalmabol és Natan is megritkitotta a jatszoter gyepét:)




















6 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

nahát Bea! gyorsan lecsaptam s megnéztem mizújs, s a képek nagyon jóóóók! szívet melengetők!
Nálatok is Te leped meg magad virággal? :)Pocak szép, mint mindig, s mintha nem nőtt volna sokat a múltkori képekhez és emlékeimhez képest...lassan ugyebár csomagol és "utazik" a kis tavasztündér Hozzátok :)
Puxi. Hajni

Hajnalka Nagy írta...

oh, és a legfontosabb lemaradt, bocsi!
utólagosan is sok boldog névnapot drága Bea!!! :)
p.s. NIna Simone egyik nagy kedvencem, imádom!! a cd-jét elő is kéne keresnem, vagy legalább netről előkotorni :)
a baglyos párnák meg olyan ismerősök, Te varrtad vagy máshonnan pl.meskáról valók? Natan kedvencei a baglyok, ugye?

malyvacsiga írta...

Boldog névnapot!

Az utolsó kép az Ostheimer? Mi a neve? Nagyon tetszik, talán meglepném vele a bábámat (aki Millához jött ki), ha lehet rendelni.

penzesbea írta...

Koszonom a szep szavakat...
Nem, nem nott igazan az elmult egy-ket hetben (orulok is neki:)), viszont a baba mar le van ereszkedve a mult heti kontroll szerint, a fejecskeje mar a medenceben, ez Arinal is igy volt, es megis sokat varatott utana meg magara. A baglyos parnakat pedig vettem, itt uzletben, sajna nem en keszitettem oket, a zoldet Natan a szulinapjara kapta, a pirosat pedig Ari valasztotta neki ket hete egy uzletben:)

Szilvi, ugye milyen szep a szobrocska? Van belole nekem egy par, kulonbozoek. En is belejuk szerettem, ne mondjam hogy itt bizonyos benzinkutaknal is aruljak az ajandek reszlegen, ott vettem oket kulonbozo alkalmakkor. Szoval nem Ostheimer, nem is tul draga. Ha rakeresel Susan Lordi-ra,akkor talalsz eleg infot. pl itt:http://willowtree.info/artist, biztosan lehet rendelni interneten is...

Piroska írta...

De jok te Bea ezek a kepek!!! es tenyleg nem nott a pocakod miota lattunk :)) Nekem is nagyon tetszik az utolso kep a kisdeddel! Mostmar nektek sem kell sokat varni, kb.4 het ugye?...es oletekben tarthatjatok a kis Picinyt:))

A gyerekek is nagyot nottek, Natannak mar nem kell sok es utoleri Gerbent:)

Orulok Neked, Nektek, hogy ilyen vidam hangulatban vagy szules elott, gondolom besegit ebbe a tavaszi napsutes, jo ido!!!

Nagyon szep az agyterito, ami foltokbol van osszevarrva, ugy-e jol lattam az az??te keszitetted, vagy vasaroltad valahol??

Na puszka nektek es a "pici" pocaknak:))

penzesbea írta...

Szia Piros! igen, a napnak van szerintem a legnagyobb szerepe a vidamsagban, ismersz ;)A folttakaro megvan nagyobb formatumban is kulonben, egyszeruen nagyon tetszik, nem en varrtam ezt sem, nem voltam reg hasznalt cuccos uzletekben gyapjutakarokat keresgelni sajnos..igy interneten rendeltem valakitol, aki viszont tobbek kozott ezzel foglalkozik, meg jo allapotban levo takarokat darabokra vagni, osszevarrni, es kesz! Szeretem a szines dolgokat... Kulonben ma delutan jon hozzank Ildiko Matthiassal a kisfiaval, vasarnapig,- jo lesz megint magyarul beszelgetni :) puszi