2011. március 29., kedd

37.hét




Natan 37 hetesen szuletett, Ari majdnem 42 hetesen, ugyhogy ugy hataroztam jovo het hetfotol johet ez a picike is :) Mintha tölem függene a dolgok menete,hhaa. Ugy általában jol erzem magamat, habar mostmar kezdek nagyon lelassulni. Mar autoba sincs kedvem beulni :) Alig varom, hogy este agyba keruljek pfff. Arinak szombat delutan fellepese volt a streetdance csapattal, olyan 3 oranyit maradtunk, de a hangos zenetol, ulestol teljesen elfaradtam, a bébi is egyfolytaban mozgolodott. A reggeli hanyinger is kezd visszatérni az utobbi ket hetben, szoval erzem, hogy mar tenyleg a terhesseg vege fele jarok. Es megis, megis, szeretnem ezt a picit meg hetekig a mehemben tudni :) De ha jonni akar, akkor nem allok elebe...persze, hogy nem. :)

8 megjegyzés:

Kat írta...

Szép nagy már a pocakod, el is hiszem, hogy már nehéz. Nekem négy gyerekem közül csak egy született korábban, a 37. héten, de annak komoly oka volt. A többiek a 40. héten születtek, kivéve a legkisebbet, aki csak a 41. végén.
Kitartás:)

Hajnalka Nagy írta...

Bea,
ezek a képek nekem amolyan finish képeknek tűnnek :) ez jutott eszembe, nem kell készpénznek venned, csak ez már tényleg nagyon a vége felé jár...
hányinger is jelez már vmit... no meglássuk! az biztos: vagy húsvét előtti, vagy húsvét utáni baba lesz, de inkább előttire tippelek :)
pux

penzesbea írta...

Szeretnék Husvetkor szulni:)ugyhogy Hajni almodd meg gyorsan/intuitivan hogy meg min. 3 kepsorozatot fel fogok ide tenni! ;)

Koszi a biztatast Kat!:)A 40. het nekem is jo uzletnek tunik :)

BKata írta...

Uh. Nem semmi. Suerintem jó esélyed van a húsvétra. De mondjuk a jövő hétre is. Hajrá nektek!

Piroska írta...

Bea, szerintem van meg par heted a szulesig, ha nem is 3 het, de kb. 2 het biztosan van meg....de ne ragodjal ezen, mert ugyis a kis "bentlako" fogja majd eldonteni, hogy mikor akar megszuletni :))puszka es tovabbi kitartast az utolso hetekre....

Piroska írta...

Amugy nagyon szep maradt a borod a hasadon! Nem repedezett meg ugye??

penzesbea írta...

Piros, csak nem gondolod, hogy pont a repedesekrol fogok fotot feltenni ide???:) Koszonjuk szepen, az elozo ket terhesseg repedesei meg naggggyon jol lathatoak, de ujak (meg)nem jelentkeztek, illetve nem repedt tovabb. De van eleg, csak a koldok alatt:) Kulonben mostanaban Natannak is az az egyik kedvenc idotoltese, hogy estenkent megfigyeli jol, hogy vannak-e uj repedesek a pocakomon...:(. Nem ért a nokhoz, hha!

Hajnalka Nagy írta...

eeeeeeejh ez a Natan! kis kritikus pasi a javából :):) no én is inkább pólós pocakos képeket készítettem már 2.alkalommal hehe :) Bogi bogárral már nagyon nem lettek újak, talán ha 1-2 csíkkezdemény, no de azt nem reklámozzuk és nem mutogatjuk és slussz :)
p.s. a köldököm is bebarnult, aztán drága párom 1xcsak rákérdezett ez ííígy marad? mondom, nem sztem lekopik... jah! fogtam egy fülpálcikát beolajoztam aztán szépen kitörölgettem, a barnás bőrsejtek v mik leváltak olajos dörzsölésre :) csíkokra meg a citromlével elkevert durva tengeri só pakolást+dörzsölést ajánlott egy kismamatárs, de egyelőre most szülés után 6hónappal szántam magam rá 1 "kezelésre" citrom nélkül, mert nem volt itthon...ennek ellenére vmicskét mintha használt volna (jóóóó piros lesz tőle a bőr, utána mandula vagy olíva olaj kötelező!) majd próbálkozom még a bikini/tankini szezon előtt ;-)