2011. június 26., vasárnap











Megtalaltak egymast a kezecskek!

8 megjegyzés:

Piroska írta...

Azok a kezek.....nagyon profi kepeket keszitettel Katarol:)))
Puszi nektek...

Hajnalka Nagy írta...

nekem az első kép jön nagyon be! olyan vagány mosoly Katától ez :)nemtom jobban megfogalmazni, kicsit huncut, de inkább vagány :)
epres ruci meg egy álom! :)

malyvacsiga írta...

A másodikon pedig tiszta Gerben! Eddig nem igazán láttam benne egyikőtöket sem, de most!

Hajnalka Nagy írta...

malyvacsigának igaza van, én nem akartam eddig mondani, de nekem egyből az apja jutott eszembe szinte minden képéről- nem apukád, mint Pirosnak, de kinek ez, kinek az :)

penzesbea írta...

oh, persze hogy Gerbenre hasonlit! Mar a 3Ds uh-s fotokon is latszott, most pedig meg jobban:)Apja lanya a kis csaj :)

Hajnalka Nagy írta...

:)

BKata írta...

Olyan, mint egy elégedett babúrnő:-) Minden benne van a tekintetében.

BKata írta...

babaúrnő-t akartam írni