2011. december 7., szerda

Ajándékot kaptam a Mikulástól!!

















O, hogy melengetik a szivemet ezek az ajandekok: Wouter Hamel zenéje, Rebecca dautremer illusztracioi, es hat igen, a versek. Az elso sajat holland verseskotetem...


Natan osztalyaban mindenki egy zacsko uveggyongyot kapott a Mikulastol, Ariadne pedig felfuzheto gyongyoket...Itthon a legjobban Nátán a viccekkel teli konyvnek orult, Ari pedig az emlékkonyvnek, amibe a baratnoi rajzolhatnak, fotot ragaszthatnak stb...Olyan kerdesek vannak benne, mint: mi a kedvenc elfoglaltasagod: álmodozni, varázsolni, táncolni stb...Hát mit mondjak alig varom, hogy en is kitoltsem, aztan 20 ev mulva vissznezzem:) Katalin szines atlatszo kendoket kapott, 70X70cm, jatszani. De volt szoknya, zokni, Lego, konyv is ajandekba...El lettunk kenyeztetve. A legfontosabb pedig: oma Yfke van itt nalunk 12 napig, egyutt unnepelunk, társasjátékozunk, beszélgetunk, teázunk, gondolatokat cserélunk. Nem rossz ez igy!

4 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

Szép ajándékot kaptál a Sint-től :)

..előbb a képeket néztem meg, csodaszép illusztrációk! Alice nagy kedvenc :) s csak utána olvastalak, és igen az üveggolyózáshoz jó nagy szőnyeg/nappali kell ez volt az első gondolatom elnézve a nagyokat az apjukkal :)
Nagyi is jó, h ott van tán segítségnek, tán csak nagyinak, lényeg, h legyen, ugye?

Piroska írta...

Mennyire látszik te Bea a bejegzésedből, hogy te Imádod és mindig is imádtad a könyveket:))

Máté ahova jár angol, meg román órára, újabban lehet könyveket is kölcsönözni, vagy éppen amig várod a gyereket beülsz és olvasol ott addig. És kőpzeld, úgy 2 hete milyen könyv akadt a kezembe?...nem fogod kitalálni:)...Ulysses....emlékszel amikor Temesváron olvastad azt a könyvet és vizsgáztál belőle....nekem az a pillanat maradt meg amikor kint a nagy szobában te neki voltál dőlve a fűtőtestnek és pröbáltad magyarázni nekem a könyvet, amiután már te is megértetted....aztán mentél vizsgázni....

huh...most nagyon eszembe jutott Temesvár...a szessziók...amikor vizsga utén hazamentünk és elmeséltük egymásnak, hogy volt:))

szép volt....nagyon szép emlékek vannak Temesvárról...megszerettem Temesvárt:))

Puszi nektek és a nagyinak is...

Piros és a kis családunk...

penzesbea írta...

Azert egyszer szivesen visszamennek Temesvarra,Gerbennel gyerekekkel vagy nelkuluk,vagy veled persze: vegulis ott kezdodott a minden:)
Arra en is emlekszem, hogy akkor valamit nagyon magyaraztam, de nem emlekeztem a konyve:) En pedig arra emlekszem, mikor a jog (nemzetkozi jog volt?)konyvedrol mondtad fel a tanult dolgokat, magyaraztad nekem hogy s mint, s engem is hirtelen elkezdett erdekelni, bele is olvastam az anyagba, aztan persze hagytam annak ami...Nem az en tal tesztam:):) Hu, es milyen nagy szoba is volt az a nagyszoba haha!!!

Ja, es Hajni, a nagyi foleg nagyikent van itt, ha segitsegrol van szo, akkor a masik nagyirol (anyarol)tudnek meselni:) Mert azert van kulonbseg nagymama es nagymama kozott mint mindenkinel:)

Hajnalka Nagy írta...

igen, vhogy sejtettem... :)