2010. április 2., péntek

Oeps, megnyirtam Nátánt!...

Ilyen volt:es ilyen lett:A mult vasarnap reggelen tortent, azzal a gondolattal ebredtem hogy kesz, nem varok tovabb, ha az edes anyukaja a fiamnak elfelejti felhivni a fodraszt hogy idopontot kerjen, mar hetek ota, akkor muszaj lesz nekem ezt megoldani! Es Natan dicseretesen bele is ment a dologba, ez volt benne a legszebb:) Mit mondjak, szerintem elso probalkozasnak nem rossz, nem? Gerben szerint kicsit Adolfos lett a fréza, ill. kolostordivat. De mondom en, elso probalkozas es ki merek vele menni az utcara. Borzaszto buszke vagyok magamra, es kesz!
Mas: ket dologba szerelmesedtem bele az utobbi hetekben: Ariadne ruhajaba, ami eloszor egy uzletben logott mikor ratalaltam, azota pedig itthon log vagy egy vallfan vagy magan Arin, csak hogy szem elott legyen es lassam minden nap...merthogy horgolt, es szep, es en is ilyen szepet akarok horgolni, hogy meg hordhato is legyen....
A masik pedig ez a vidam kis dal, legalabbis engem vidamma tesz:) Meghozza egy holland enekesnotol. Caro Emerald a neve:

2 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

Tényleg zseniális Ari ruhája!
Natan frizurájára méltán vagy büszke, a nagyfiam a héten 2500-at fizetett pont egy ilyen hajvágásért... (Mert neki is ez az oldalt elválasztott van sok-sok éve, ezt szereti. A mi fodrászunk úgy hívja, hogy "angol iskolásfiús" frizura, úgyhogy tedd helyre Gerbent!)
Boldog ünnepet nektek!

Szülők írta...

Első nyírásnak jó, de van még mit gyakorolni! Szerintünk a rövid fius frizura jobban áll neki. De ez csak egy vélemény.
Anya, Apa.