2011. április 11., hétfő

39. hét








Pénteken megérkezett AZ ágy, tiszta luxus, táviranyitoval emelheto a fej/lab resz, 5 evvel ezelott nem ez volt meg a helyzet. Es az is fura, hogy most ingyen "bérelheto" (juliusig itt is maradhat ha akarnank), 5 evvel ezelott pedig fizetni kellett erte. Na most mar vegkepp remelem hogy haboritatlan szulesben lesz reszunk :)


A hetvegere kulonben jol lebetegedtunk Gerbennel, pedig gyonyoru ido volt es beterveztunk ezt-azt, de kozbejott nalam egy jo kis megfazas, torokfajassal, mindenfajassal egybekotve, Gerbennek pedig a hata fajt ugy, hogy alig birt megmozdulni. De ma mar jobban vagyunk:) HURRA!

6 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

szia Bea,
nah, akkor kicsit még napolni kell ezt a Natan-álmot :) tökjóóó, h minden rendben, s az ágy is ott van már a helyén.
Pocid egyre "feszül" vagy csak a póló?! :D kicsit csalókább képet mutat ezzel a kis cicás pólóval...
"hivatalosan" már csak 1 hét :) majdnem mindig rálesek van-e újabb post-od, vajon történt-e már vmi :)
nah, szóval drukk-drukk és pux!

Piroska írta...

De jo ez az agy te Bea...drukkolok nektek hogy jojjon ossze mostmar mindenkepp az otthoni, nyugis, meghitt szules :))) es az egy fuggoagy a babanak amikor megszuletik???es ez a nappalitok?? es itt fogsz majd szulni???
Puszillak benneteket...

Hajnalka Nagy írta...

Kedves Piros!
bocsi, most Bea helyett picit belekontárkodom és elmondom a véleményemet :) sztem az ágy görgős, ergo bárhova lehet tologatni, szülhet akár a nappaliban (annak egy zugában, mert sztem elég nagy a nappalijuk Beáéknak), a hálóban, akár a konyhában, a fürdőben, etc... nagy a választék, ha az emberlánya otthon szül :) ez adja a nagy szabadságot ám!
bár belegondolva, én tavaly a kórházban is jöttem-mentem a szülőszoba és zuhanyzó közt...az előző szülésemhez képest nekem ez nagy szabadság volt!
-a függőágyat pedig már vmikor láttam már egy képen- tán Ari hintázott benne :)

penzesbea írta...

Koszi Hajni ;)Ezzel meg is valaszoltal mindent haha! Az agyat most ebbe a sarokba tettuk, mert itt van ugy igazan a legkevesbe lab alatt, meg kulonben is itt szeretnek szulni, tudod hogy van, konyvek kozott halni meg, konyvek kozott szulni....:):)De tenyleg tologathatos, ugyhogy ha ejszaka tortenik az eset, es a bábának pl jobban megfelelnek a fenyviszonyok a konyhaban, akkor odatoljuk. Vegulis erre az agyra ugyis csak a kitolasi szakaszban lesz szukseg, en is a jarkalast reszesitem elonyben:)Legalabbis eddig.
A fuggoagy/szek pedig mar megvan jo ideje, mindenki kielvezi a maga modjan, es szerintem jo hely lesz az a bébinek is, majd meglatjuk.
A furdoszoba az emeleten van, azt az Ari szuletese idejen kihagytam a tagulasi szakaszban, mert mar nem birtam felmenni a lepcson :)
Kulonben Ari es Natan kitalaltak hogy ok mostantol ezen az agyon akarnak aludni:) A multkor meg egy nagy kartondobozban akartak, minek nekik ágy???

Hajnalka Nagy írta...

hát inkább könyvek közt, mint párnák közt!! Petőfinek se jött össze a sok párnás haha :D jót röhögtem Bea, azon h most már a gyerekek azon akarnak aludni...elképzeltem, h ott alszanak, aztán 1x csak mondjátok hess-hess, most jön a kisbaba, most neki van rá "szüksége" ;)
no, "komolyra" fordítva csak továbbra is pozitívan és viccesen előőőőőőőre :)

Piroska írta...

Koszi szepen az infokat Hajni!!! ...
Erdekes ez a szulo-agy dolog....de azert nem tudom be mernem-e vallalni az otthonszulest?!

Tenyleg te Bea milyen jo otlet konyvek kozt szulni....es valahogy nagyon tudom hozzad talaltatni....:)))


De jok ezek az uj fotok amiket feltettel....olyan jol nezel ki!!!
Erdekes lesz tenyleg amint a gyerekek ott alszanak es kozben "kopogtat" a kis tavasz-tunder....

Pusszantas nektek es szoritok nagyon!!!!