2011. április 19., kedd

40. hét















19 megjegyzés:

Piroska írta...

Huha te Bea!!! Nagyon a vege fele kezdtel jarni....kezdett leereszkedni a pocid...jol latom???Nagyon jo a kep Arival(az elso kep)...gondolom mar varod a kis tavasztunder erkezeset....:)
Puszilunk es szoritunk nektek nagyon hogy minden ugy sikeruljon ahogyan ti szeretnetek ....

BKata írta...

Úgy tűnik, alakul a húsvét vasárnap... Szépek vagytok, jó cipekedést még erre a kis időre!

Hajnalka Nagy írta...

Ari mosolya nagyon Tied :)
hajrá vasárnap!! Puxi

Piroska írta...

Szia Bea!
Kepzeld az ejszaka Veletek almodtam...azt almodtam, hogy megszuletett a kislanyotok:))
Gondolom azert almodtam, mert mostanaban tobbszor is eszembe jutsz naponta, es ott motoszkal az agyamban, hogy vajon most szulsz-e....
Nem is lenne rossz a FOLD napjan szulessen a kis tavasztunder:)

Puszi es minden jot nektek...

penzesbea írta...

De jo!
Akkor en is elarulom, hogy en meg kb 2 napja almodtam veletek :) es ugyanabban az alomban azt is almondtam, hogy megszultem...ugyhogy latszik, hogy unokatesok vagyunk, haha! Meg nincs elojele hogy ma vagy holnap szulnek, de tudod, hogy van ez...
Tegnap ejjel pedig a Natan baglyaval almodtam, tenyleg hatalmas volt, pont ahogyan Natannak is megjelenik mindig. En epp a teraszon ultem, es egyszercsak leszallt mellem egy faagra es csak nezett...
Es kepzeld, kedden itt volt egy baratnom, regi fenykepeket nezegettunk, es a Gizi mamaenal azt mondta, hogy erzi a jelenletet a hazban (jo a hatodik erzeke)es hogy itt van mellettem, hogy segitsen :)Mindenesetre en is tiszta libabor lettem, mikor mondta...

Piroska írta...

Jaj te Bea, en is tiszta libabor lettem, ahogy elolvastam a bejegyzesedet....en hiszem hogy tenyleg ott van veled es erod ad neked:) Nagyon erdekes a bagollyal is az almod...nagyon kivancsiva tettel most....

Orulok es nagyon varom mar az uj hirt!Puszillak benneteket:))

Hajnalka Nagy írta...

LÁnyok!

még én is csupa-csupa libabőr lettem! :) holnap sokat fogok Rátok gondolni Bea!!! Csak ügyesen, segítséged már van innen-onnan.... :)
Puxi,
Hajni
p.s.a nagymamám és barátnője,Nanú akit második nagymamámnak tekintettem mindig is, mivel meghatározó volt a jelenléte a gyermekkoromban- nah ŐKET is mindig éreztem nehezebb pillanatokban, h ott vannak és segítenek!:)

Hajnalka Nagy írta...

Áldott Húsvét Vasárnapját! :) puxpux

penzesbea írta...

Koszi Hajni! Nektek is! ;)

BKata írta...

Annyit gondoltam ma rád! Hogy vagy?

penzesbea írta...

OH, tenyleg?? De jo...nagyon szuper hetvegenk van :) meg babával a pocakban! Es ma sem fog megszuletni, ugy erzem...De azert gondolj ram minden egyes nap ;) jol esik

Hajnalka Nagy írta...

én is csak lesem és lesem Bea, h vajon most?...vagy holnap?...:) ha már nem húsvét, akkor anyák napja is lehetne akár, ha nagy napokról van szó... no, de légyen az bármelyik nap, az Ő napja, a Ti napotok lesz! :)
pux

Piroska írta...

Szia Bea! Rengeteget gondoltam a hetvegen ratok....es nagyon sokszor neztem a telefonomat, azzal a gondolattal, hogy vajon?! nem irtal, vagy hivtal....lassan kozeledik a Gerben szulinapja is..ugy-a apr.29-e??es a Gizimamae is apr.29-e ugye???
Nagyon erdekes nemde???
Na puszi es varjuk mar nagyon a fejlemenyeket!!

penzesbea írta...

De jo, velem izgul mindenki :)Varakozunk, varakozunk Piros. Gerbennek holnap lesz a szulinapja, 27-en, es oszinten en el is felejtettem, mikor lenne a mamae, meg is kerdezem ma anyat telefonon! Gerben nagyon szeretne ha holnap jonne a baba, ugye o ugysem unnepli igazan soha a szulinapjat, mivel az apukaja is azon a napon halt meg...Szoval kulonleges lenne, nagyon sokat jelentene :) Meglatjuk...addig is puszi!

Piroska írta...

Most ismet libaboros lettem te Bea....Tenyleg Gerbennek ez lenne a legnagyobb ajandek azt hiszem, persze mindamellett, hogy te eletet adsz a masodik kislanyanak:)
Na nagyon szurkolok nektek...
En ugy emlekeztem, hogy Gizimamam szulinapja apr. 29. es a nevnapja, azt mar biztosan tudom, majus 7(Gizella napja akkor van)....na kivancsi vagyok en is ma rakerdezek edesanyjatol...
Addig is puszika nektek...es nagyon nagyon nagyon szurkolunk...

Névtelen írta...

Szia Bea, en is le kell ide írjam,hogy az éjjel veled álmodtam ... Azt álmodtam,hogy meselted telefonon,hogy este 9 óra 25 perckor megszületett a kicsi kislány.
Mostanában sokat gondolok én is rátok és mar nagyon várom az új híreket.
Minden nap rá nézek a blogodra, hátha van valami új :).
Szorítok nagyon!sok puszi
Kinga

Hajnalka Nagy írta...

Ma van a nagy nap...(?)lehet én is tévedek, de vmi súg vmit... :)
lehet dupla szülinap lesz ez a mai, v.max csak Gerben szülinapja! :)
Bodlog szülinapot akkor Neki!
pux

Piroska írta...

BOLDOG SZULINAPOT Gerbennek :))
Az Isten eltesse sokaig....
Puszi nektek is...

penzesbea írta...

Koszonom a szulinapi kivansagokat (Gerben neveben),kedvesek vagytok :) Es nem, ma sem fog megtortenni, mostmar vegkepp nem gondolkodok datumokban haha...
A kislany kivalasztja majd a sajat szuletesenek napjat!