2009. február 5., csütörtök

A 4. foto a 4. mappabol :)

Anneke kuldte at nekem a jatekot. Melyik is az a 4. foto a 4. mappabol??? Nagyon kivancsi vagyok...hmmm....lassuk csak:

Sajnos ez a gyonyoruseg nem az en tulajdonomban van, ugyanis az anyosome:) aki Del- Franciaorszagban el. Egy baratnoje festette, a negy evszak egy nagyon szep regi ablakkereten. Szerintem egyszeruen gyonyoru, es nagyon szepen mutat a nappalijaban...

Anneke heeft me getagged. Ik ben toch echt benieuwd welke de 4. foto uit de 4. map is...even kijken...even kijken. Dit is hem. Jammer genoeg is deze prachtige schilderij op een oude raamkozijn niet van mij, maar van mijn schoonmoeder:) Die in Zuid- Frankrijk woont. Een goede vriendin van haar heeft het geschilderd, de vier seizoenen zijn het natuurlijk. Ik vind dit gewoon prachtig, en ik vind dat dit in onze woonkamer ook heel mooi zou zijn. Ik ben gewoon jaloers.:))

3 megjegyzés:

Bodza írta...

Ez tényleg nagyon szép!!! Esetleg vmi hasonlót... ?? :o)

penzesbea írta...

igen, azt hiszem meglesz ez nekem is, nedves papirra mar en is megfestettem az evszakokat, viszont ez igy sokkal eredetibb. Ugyhogy remelem en is rabukkanok mihamarabb egy ilyen szep regi keretre, vagy valami hasonlora :)

Névtelen írta...

Hé, wat leuk! En je hebt ook in het Nederlands geschreven: Dank!