2009. február 27., péntek




Hogy legyen egy kis feny, szin a szurkesegben, megorvendeztettem magam egy pottyos vazaval, ket csokor szegfuvel, es ket sarga diszarnahuzattal, mar hetfon, hogy jol kezdodjon a het:) Foto meg nincs a sarga parnakrol es az egyik csokor szegfurol, viszont a tobbirol igen, azt felteszem ide. Es meg kapcsolodik valami a feny temahoz. Elkezdtem varrni egy babat. Van itthon meg egy par leirasom a megalmodojuktol, en ezt valasztottam ki, a 3. Csakrat: Igy szol a leiras a szabasminta elejen: "En vagyok a Hös, a harmadik csakra. Picivel a koldok folott helyezkedem el. A Napot, a fenyt, a meleget, az energiat es az aktivitast kepviselem. Hangulatunk nagyreszt attol fugg, milyen mertekben engedjuk magunkhoz a fenyt. En oromet, derultseget, tisztanlatast es benso elegedettseget nyujtok neked. Megtanitalak elfogadni magadat, ugy ahogy vagy, hogy te is el tudd fogadni a kornyezetedet, feltetel nelkul. A bennunk levo feny mennyisege hatarozza meg "kilatasunk" derultseget es az altalunk latott dolgok minoseget." Aki kivancsi milyen gyonyorusegeket tervezett meg ez a holgy, az evszakasztalra, ill. kulonbozo temakban kukkantson be ide: http://www.pop-en-plank.nl/ , kattintson baloldalt a Pakketten-re es ott minden de minden van, ami szemnek ingere:) Amint elkeszultem a csakrammal, felteszem a fotot:) Mar regn nem tettem fel kepeket dolgokrol...
P.S.: az elso kepet azert tettem fel, mert lathato rajta a bal felso sarokban egy fenygomb. Tiszerintetek mik ezek a fenygombok amik a fotokon szoktak latszani? A porszemet eleve elvetem:) Ket varianst hallottam eddig: 1. elhunyt szeretteink, illetve masok elhunyt szerettei jelennek meg korulottunk ilyen formaban. 2. ugynevezett ÖrÖmgombok, energiagombok. Az elso varianst egesz Hollandia ismeri mar, mivel van itt egy fiu, aki (termeszetesen vitatottan) szellemeket tud lencsevegre fogni, oaltala lettek az emberek, mi is, figyelmesek ezekre a gombokre a fotokon. Konyve jelent mar meg, tvben szerepelt stb. Ugy hivjak hogy...varjunk csak..:Robbert van de Broeke. Az biztos, hogy visszanezve fotokat van benne valami. Igy a varandossagaim alatt rolam keszult fotokon van mellettem egy-egy fenygomb. Az eskuvos kepeinken, es minden unnepi kepen, karacsonykor, a gyerekek szulinapjan, Gerben szulinapjan, ami arra a napra esik mikor az edesapja meghalt...Es mikor otthon voltam tavaly nyaron Szekelyfoldon mamam sirjanal, ott is volt egy par. Ariadne mellett, feje folott sok kepen mindig egy zold szinu gomb jelenik meg...Plusz templomokban sok van, meg ugy egyaltalan. Lehet gagyi vagyok, hogy jelentoseget tulajdonitok ilyen dolgoknak, de amig megfog a dolog, addig nem engedem el:)Na pussz.

Nincsenek megjegyzések: