2009. február 27., péntek

Hazateres otthonrol

Epp tegnap este mondtam Gerbennek, hogy erdekes, ezen a heten egyszeruen nem tudom elviselni a felszines beszelgeteseket pl, az iskolaudvaron, a szomszeddal, a boltban, a jatszohaz udvaran stb. Egyszeruen elnemultam. Mond valaki valamit a semmirol es en semmit nem tudok mondani ra, csak nezek az illetore nagy szemekkel, es egy hang nem jon ki a torkomon. Zavaro helyzetek. Meg ugy egyaltalan, igyekeztem nem feltunni a heten, lesutottem a szemem, probaltam nem eszrevenni az ismeros arcokat. Komolyan mondom, eleg sok energiamba telik ujra 10 nap utan visszaszokni ide, a kerekvagasba. Azt hiszem tobbet tesz velem egy ilyen 10 napos otthonlet anyaeknal mint gondolnam. Estenkent faradt vagyok, koran fekszem, es Ufurcsabbnal furcsabb almok keresnek meg tele multbeli arcokkal. Mikor otthon voltam a mult heten anyaeknal, akkor is elaludtam a gyerekek mellett...es jol esett, nagyon faradt voltam.
Pedig nem voltak full napjaim, viszont erzelmileg azert megis sokminden lejatszodott bennem tudatosan, tudatalatt, es meg mindig zavaros bennem minden. Most igy utolag talan kezd letisztulni minden. Ugy erzem, most rendezodik szepen a bensomben a mult, minden tortenesevel es arcaival. Mindenki megkapja a sajat kis fiokjat az archivumomban:) Baratok, csalad, az iskolas mult, meg ugy minden...Gerben azt mondta tegnap, hogy ennek nagyon orul, hogy meg fogom latni, ahogy minden megkapja a sajat kis helyet a lelkemben, ugy fog az igazi Beata vegre megszuletni, illetve teret nyerni. Nem leszek mar megpakolva mindenfele regi cuccal, kiegyenesedve fogok ezutan raallni a sajat utamra. Tele energiaval. Ugy legyen!
Addig is szokom a rutint itthon, es hagyom hogy ott belul minden a sajat helyere keruljon. Mar erzem a tavaszt:)

4 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

Nyílnak már ezrével a krókuszok?

BKata írta...

Örülök, hogy hazaértél otthonról, további jó utat!
Engem még az is mindig felkavar, ha a 20 km-re lévő szülőfalumba megyek haza...

penzesbea írta...

Hat Malyvacsiga, ezrevel meg nem, de itt-ott mar latni oket a kertekben:) Gyonyoruek, nemde?:)
Es, Kanya, igy van ez a HAZAmenessel, mindegy is milyen messze van az a mostanitol, az elso fontos eveidet csak ott toltotted, csak az marad a bolcsod:)Mikor otthon vagyok, olyan mintha a nosztalgiaban leteznek azokban a napokban. Ahogy visszatertem az esos, szurke Holland falucskamba, az elso dolgom volt ket szines viragcsokrot venni, egy piros pottyos vazat hozza, es ket sarga diszparnahuzatot, hogy legyen egy kis feny itt is:)

BKata írta...

Jól hangzik! Majd fotózd le!