2009. március 2., hétfő

Evszakasztal update


Tulajdonkeppen meg a krokuszok hianyoznak az asztalrol...mivelhogy ma vettuk eszre a gyerekekkel, hogy a kertunkben nyiladoznak mar a gyonyorusegek:) Mar nagyon vartam ezt, hogy kiszabadulhassunk a hazbol, es kint jatsszunk! Multheten megmetszettem ket fat, meg hatravan ketto..Ja, es kulonben, elfelejtettem irni, hogy miota hazajottunk otthonrol:) Natan a sajat biciklijen jar suliba, persze mellettem. Nagyon de nagyon orulok neki, mert Ariadne mar alig fert az elso ulesben a bicajomon, mindig hatra szeretett volna mar ulni a Natan szekebe. Igy minden okes. Csak annyi a kulonbseg, hogy igy mindig hamarabb kell elinduljunk itthonrol, mert Natan meg eleg lassan bicajozik, mivel latja, hogy en lassan bicajozom, persze azert hogy egymas mellett maradjunk, ill. hogy Natan be tudjon hozni, de ezt hiaba mondom neki, o csak utanoz:) Nezd, anya, az en biciklim is tud ugy mennim, hogy nem hajtom! Persze, mig annyira le nem lassul hogy mar le is kell tegye a labat...haha. Es meg az egy kicsit zavaro, hogy pl a korforgalomnal sok auto elore akar engedni bennunket, gondolom Natan miatt, en viszont mindig intek nekik, hogy menjenek csak, hiszen igy egy gyerek csak osszezavarodik az elsobbseget illetoen. Szoval szokjuk a sok uj dolgot. Es meg valami. Natan mostmar csak kethetente egyszer kell jarjon fiziora es megkerdeztem Kinket a szenzomotorikus integraciot illetoen is. O is elvegezte ezt a kurzust es eszerint foglalkozik Natannal, foleg a motorikus resszel az o eseteben. Viszont ha Andicsi erre nem hivta volna fel a figyelmemet, es ha nem olvastam volna utana a dolgoknak, akkor meg mindig nem tudnam hogy hanyadan allunk. Mostmar legalabb volt mirol beszelni Kinkevel, csak azt nem ertem, hogy o miert nem tett nekem emlitest errol mar korabban. Vegul is a szulok is szeretnenek ezt-azt azert tudni, vagy nem? Na mindegy, a lenyeg az, hogy mostmar egy sikon vagyunk, Natan nagyon szeret jarni, sokat fejlodik, es vele egyutt en is sokat tanulok:)









2 megjegyzés:

andicsi írta...

Szia Bea! Örülök, hogy hozzá segíthettelek ezekhez az új infókhoz. :-) Az évszakasztalotok meg már így krokusz nélkül is gyönyörű! Szép tavaszi napokat Nektek, már én is nagyon vártam! A.

malyvacsiga írta...

Nagyon-nagyon szép!