2009. március 13., péntek

Makos kuglof


Tegnap este megsutottem magunknak a Bodzanal latott makos kuglofot, ami tenyleg mindenkinek izlett, es innen jott az otlet, hogy mi lenne ha sutnek Gerbennek a meloba is egyet. Viszont mar 20an dolgoznak a cegnel (ebbol egy no) ugyhogy minimum kettot kellene sutni. Es ez tenyleg a minimum, mert a fiuk nagyon rajarnak a finomsagokra. Sutottem mar nekik tavaly, es hat a maradek is elfogyott, titokban meg a morzsakat is osszeszedegettek haha! De igy is egesz delelott ezzel voltam elfoglalva, nem szanok napokat a sutesre:) Az egyik makos, a masikba pedig daralt mogyoro es dio kerult... Annyira sajnalom hogy nem kostolhattam meg elore hogy milyen lett, a kuglofba nem lehet csak ugy belevagni, vagy a sarkait megenni.....sajnos:(
Kivancsi vagyok a reakciokra, ma este majd meghallom!

Nincsenek megjegyzések: