2009. március 9., hétfő












Mi a fontos ezekben a kepekben? Az, hogy elkeszult eletem elso horgolt remekmuve :), A SZIV!!! hihi, csakis harom kulonbozo fonalbol az igazi, abban meg lehet egyezni! mindenkinek nagyon bejott, Natan a sajatjanak tekinti es a szobajaba kereti felakasztani:) A masodik remekmu pedig egy babanak valo sombrero lett, kalap akarmi:) Praktikus, nem??
Szerinteeeeeem addig nagyon elvezetes a horgolas, amig meg nem tanulod minden csinjat-binjat, mert azutan csak szep dolgokat, tokeleteseket varsz el magadtol. Igy, hogy nem tudsz horgolni, pedig csak fantazialsz, semmit sem lehet elrontani, kiprobalsz mindenfelet, aztan ki tudja mi lesz az eredmeny! Legalabbis en ezt nagyon elveztem a dologban, ami persze meg nem jelenti azt, hogy nem szeretnem igazan megtanulni a modjat a horgolasnak. Eddig egy regi kiadasu, hasznalt holland konyvbol probalom tanulgatni, mar eleg feladat a roviditeseket is megjegyezni, hogy melyik mit is rejt, szoval.... De borzasztoan jo estenkent leulni a horgolotuvel es a fonallal, es ugy tenni mintha tudnek is horgolni, haha!
Es lassatok csodat, kinyiltak a krokuszok! Ezrevel, mint ahogy Malyvacsiga mondta:) Gyonyoruszepek.
Ezenkivul pedig a tavaszi nagytakaritassal foglalkozunk, ma az Ikeaba is ellatogattunk ujabb dobozokat, polcokat venni,hogy jobban el tudjuk rendezni az elrendeznivalokat:)
A mai nap legjobb hire pedig az, hogy mar semmi nem all utjaba a holland allampolgarsag kervenyezesenek, megtarthatom a romant is, juhee! Egy het mulva toltom ki a papirokat, dokkolok a tanacshazan, es varok majd egy par honapot mig meglesz. Jo ejszakat mindenkinek.



6 megjegyzés:

márta írta...

Először a képeket néztem meg, és arra gondoltam, hát nem azt mondtad, hogy nem tudsz horgolni? :)
Szép lett minden. Ereszd szabadon a fantáziádat...

Névtelen írta...

Ügyes vagy!!!

Névtelen írta...

Azt, hogy ügyes vagy én írtam (apa) valamit nem jól írtam be.

penzesbea írta...

Ahhh, koszonom, koszonom Apa es Marta! Tudod, Marta a te horgolt sapkaid meg a teakeszlet vitt ra hogy belenezzek abba a horgolasos konyvbe. Es Bodza horgolt dolgai is persze. Remelem ra fog vezetni engem is a fantaziam a teaskeszlet keszitesere:) ha pedig nem, megoszthatod velem a leirast, haha! Addig pedig eljatszodozok itt Ariadne fonalaval:)...ertitek...:)

márta írta...

Nincs leírás...:) Próbáld majd valahogy úgy, hogy először horgolsz egy kör alakú valamit, aztán hirtelen apasztani kezdesz, úgy, hogy kb. 90 fokos szög jöjjön létre, és aztán simán addig horgolsz apasztás-szaporítás nélkül, míg lesz egy kis csészéd. Az egész csak apasztás-szaporítás kérdése tulajdonképpen, de ha fejre állok sem tudnék egy leírást adni...:)

penzesbea írta...

Tokeletesen ertem amit mondasz Marta, pont ez a szint valo nekem :);) (koszi szepen)