2010. március 8., hétfő




Faraszto remalmokra ebredek mostansag...olyanokra, amikben ujra vizsgaznod kell, de nem tudod az anyagot, vagy nagyon meg kell felelni, de minden balul sul el...Ezen atmentem mar akkor is pl mikor megtudtam hogy a baratnomek meg fognak latogatni, tudod, mikor mindent bele akarsz adni, hogy tokeletesen sikeruljon minden. Mar akkor is arrol almodtam hogy semmi sem sikerult ugy ahogy kigondoltam.
Na most meg arrol van szo, eddig nem emlitettem (mint annyi minden mast sem...)hogy bazart szervezunk az Ari ovodajaban, marcius 27-re. En gondoltam ki az egeszet, igy en lettem a foszervezo (meg eletemben soha nem kellett semmit ugy igazan megszerveznem), es kaptam meg egy segitot. Mit mondjak, a datum veszelyesen kozeledik, es en kapkodom a fejem, hogy mi van mar meg, mi nincs. MIt kell meg tenni? Ugy gondoltam, hogy a szulok az ovibol (6 csoportrol van szo) es a falunkban levo 2 iskolabol leadhatjak az ovinal a hasznalt gyerekruhakat, jatekokat, konyveket, amikkel mar nem kezdenek semmit, de masok orulnenek lehet neki. Minimalis osszeget kerunk a cuccokert, de a penz az ovodae lesz. Emellett persze lesznek sutik, kave, pizza-csoportonkent 2-3 szulo kell vallalkozzon hogy keszitsen valamit. Persze kell legyen evszakasztal is (szerintem)kreativ cuccokkal, viragokkal, husveti dolgokkal. Es lesznek meg mas aktivitasok is persze. Viszont en a waldorf ovis felhozatalhoz vagyok szokva. Mindenki szivesen adakozik, segit stb. Itt azert maskepp mennek a dolgok. Sokan elutasitanak, elegnek tartjak azt hogy fizetnek az oviert, nemhogy meg mast is kellene tenni. Itt az evi osztalytakaritasra is mindig ugyanaz a 6 ember jon, mikozben majdnem 80 gyerek van. Szoval tul lelkesen gondoltam en ezt ki. Ezert is vannak persze a remalmok. Meg azt sem tudom hogy fognak az emberek reagalni az evszakasztalra, biztosan tetszeni fog mindenkinek, de hogy mit akarnak majd megvenni es mennyiert. Most ott tartok, hogy regionalis ujsagokban hirdetest feladni, posztert szerkeszteni es mindenhova elvinni es felrajszogezni, suliujsagba cikket irni stb. Szoval be vagyok sz.rva (bocsanat) mint minden uj dolog eseteben, ami felelosseggel jar, es szervezessel! Halistennek jovogetnek be a hasznalt cuccok, nalam gyujtunk mindent ugyhogy nem vagyok am annyira negativ, csak olyan sokmindenre kell gondolni! Na majd meselek milyen volt, tapasztalatnak mindenkepp jo lesz:)

Szegeny Natan pont a vakacio kezdeten megbetegedett, tudogyulladasa lett, pont mire jottek hozzank a baratnomek. Izgultam, hogy akkor nem fogunk tudni menni semerre, sem Amszterdamba, se a tengert megnezni, se allatkert nem lesz, de az antibiotikum csodakat tett es vegul minden sikerult! ennyit ernek a remalmok. Meg annyit Natanrol, hogy imad uszni jarni, es en is nagyon elvezem azt az egy orat, mig Arival varunk ra. Ari tulajdonkeppen vegig bujocskazik a tobbi kicsi gyerekkel akik szinten varnak, en pedig addig olvasok, beszelgetek...Olyan mint egy minivakacio. Otthon nehez csak ugy ni leulni olvasni, mindig annyi a tennivalo, vagy a jatszanivalo. Ariadneval kozben kontrollra kellett menni, igy, majdnem negy evesen, teszteltek a latasat, beszedkeszseget, a mozgasat, hogy mennyire "sulierett" es oltast is kapott. Mindent nagyon jol viselt, elvezte a dolgot....Olyan buszke voltam ra, olyan kis ugyes....
Ma valasztottunk nekem uj autot, ugyhogy holnap meg taxival lesz a menes uszni, azutan mar nem leszek ennyire mozgaskorlatozott mint mostansag.

6 megjegyzés:

BKata írta...

Micsoda hírek, már megint! Jöhetünk a bazárra? Meg előtte segíteni?

Bodza írta...

Hajrá, bazár! Ne aggódj, minden rendben lesz! Szívesen jönnék én is segíteni... ;o)

penzesbea írta...

Micsoda segitokeszseg!:) Koszi a biztatast ;)

márta írta...

Bátor vagy. :)
Szépek a képek.

malyvacsiga írta...

Bea, kedves, hatalmas erő vsn benned: fordítsd arra, ami fontos neked. Vizualizáld rendszeresen a boldog munkára jelentkezőket, a bazár mosolygós látogatóit, ahogy ámulva és boldogan vaszik szemügyre az évszakasztalt, majd vásárlnak, magatokat, ahogy a bazár végén elégedetten pakoljátok el a kevés maradékot és számoljátok a bevételt, stb. Használd a teremtő képességeidet! Sok sikert!

penzesbea írta...

Szilvi, igen, igy kell ezt csinalni! Idokozben mar tortent egy ket pozitiv dolog, teljesen varatlanul:) Az az igazsag hogy most hogy ujra varrok, jobban is elvezem az elokeszuleteket. Nem lesz itt gond! Koszi