2011. január 25., kedd

Ariadne és a tánc

Pöttömke (Ariadne) elso fellépése :) :"):
www.youtube.com/watch?v=boU4vArA6xc
Szerintem ezt mindenki meg fogja tudni nezni, anyaek mar lattak, ugyhogy....

Az ugy volt, hogy szombaton este 7 orakor kezdodott Eszak-Hollandia streetdance versenysorozata, Franeker-ben (tolunk 1 oranyira). Lesz meg az iden 13 :). Jean-Paul, Ariék tanara ugy dontott, hogy ok is, a kicsik (Kids Dance)menjenek csak el egy parszor, hogy legyen pódiumélményuk. A lenyeg, hogy a csoportbol legyenek ott min. 5-en. Szoval nem fontos minden egyes versenyen mindenkinek ott lenni. Ariek 4-en voltak csak, mert az 5-ik utolso pillanatban belazasodott.
Nagyon élvezte az egészet. A felhajtást, a sok nagyobb lányt akik vele foglalkoztak, olbe vettek, jatszottak vele. Nem talalta annyira nagy szamnak 1000 ember elott plusz zsüri tancolni. En ovodaskoromban meg a szulok elott is elbogtem magam, mikor szavalni kellett...Ariadne elemeben volt. Persze nem nyertek semmit, de nem is ugy allitottuk be neki, hogy ez verseny, "csak" fellépés:)
Mindenesetre en nagyon elerzekenyultem ugy magamban, mikor láttam, hogy Pöttömke mostmar tényleg a családon kivül, szuloktol fuggetlenul egy team tagjakent is megállja a helyét (nem is hogy megállja a helyét, hanem hogy élvezni az egészet, boldog, na!)

1 megjegyzés:

Piroska írta...

Hat nem is csodalom, hogy elerzekenyultel, mert nekem is konnyek szoktek a szemembe amikor Arit meglattam annyi ember elott tancolni.....Nagyon ugyes kis Pottomke:) tenyleg buszkek lehettek ra!!!
Puszi es tovabbi sok jo, sikeres fellelepest kivanunk neki....