2011. január 27., csütörtök

Bearanyozodott a reggelem...










4 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

dejóóóóóóók lettek a fotók :)
s persze az utolsó beás a legjobb! :):)
a családi képeken ugye apósod van meg a kicsi Nátán?

Hajnalka Nagy írta...

oh, és most megint felmerült bennem egy kérdés,ami foglalkoztat, de mindig elfelejtem megkérdezni Tőled... :)
ha túl személyes s itt nem válaszolnál, plse privátban! :)
kérdés, ami a self-portrék során szembeötlik nekem :) h nem hordasz szemüveget! mióta?
lencsét hordasz v megoperáltattad?
avagy csak leveszed fényképeknél (mint én ált.ban :D:D)
azért érdekel, mert kív.vok, nah :):)
én gondolkodtam az operáción, s nem kéne néha - mindig keresgélni a szemüvegemet, amiből 4 van!! de op.-val kapcsol.-ban is vannak érvek, ellenérvek...

Piroska írta...

De jo fotokat keszitettel igy a NAP fenyeben :)....biztosan ragyogott ma reggel az ido nalatok....

Sajna nalunk nagyon hideg van...Tegnap amikor vittem Matet napiba, 8:15-kor kepzeld -18 fok volt...nem jott hogy higyjek a szememnek....

Na puszi Nektek...

Piroska írta...

Jah...es milyen nagy lett mar a pocid ;)