2011. július 19., kedd

Ajándék

Ezt lattam ma este:































Ez pedig az elso adag ev vegi bucsuajandek a tanitonoknek (holnap keszitek meg kettot csutortokre a ket masik tanito/-nönek). Egy blogon talaltam ra es elloptam az otletet, Natannak es Arinak is nagyon tetszett. Ma sutottunk magunknak egy adagot, csak hogy tudjuk, tenyleg olyan finom-e mint amilyennek kinez:) Vakacios suti. Nem kell hozza mas mint 160 g liszt, kiskanal sutopor, csipetnyi so, majd 100 g nadcukor, 100 g kristalycukor, muzli, M&M, osszevagdalt dio, (pecan, mandula, amit akarsz), es en meg tettem bele egy keves csokis mazsolat is. A tanitonok aztan mar csak egy tojast es 100g vajat/margarint kell hozzategyenek, keverni-kavarni, osszedolgozni, pici "labdakat":) formazni belole, aztan 10 perc a sutoben es kesz! 1 literes borkánokba tettem a hozzavalokat, negybe hajtott szalvetaval nyomkodtam le minden reteget. Remelem orulni fognak neki...

4 megjegyzés:

Piroska írta...

De jo, ez nagyon otletes ajandek, biztosan fognak orulni neki....

a ket elso kep pedig, mit is mondjak, hihetetlenul szep....

Kovács Judit írta...

ezt nekem is el kell lopnom, nagyon kedves ajandek :)

penzes írta...

Szép képek!

Hajnalka Nagy írta...

hipi-szupi ötlet!! meg kell valósítani majd nekem is!! :)