2011. július 27., szerda

Ezt muszaj leirnom. Ariadne legjobb baratnoje, Anne itt alszik ma nalunk. Meg csak egy par napja, hogy vakacio van de azota minden nap egyutt jatszanak. Kinek ismeros ez: csorog a telefon, felveszem, csond, szuszogas, hallozok egy parszor, aztan egy ismeros kislanyhang szol bele felenken, es azt kerdezi, hogy jatszhat-e Ariadneval. Na szoval tegnap megbeszeltek, hogy szeretnenek egymasnal aludni egyszer, peldaul holnap, vagyis ma. Az anyukaja beleegyezett, en is, gondoltuk, miert ne, probalkozzunk meg egyszer, meg ha meg csak 5 evesek is. Hadd taplaljuk a kesobbi emlekeiket:) Szoval ma egesz nap itt volt a kislany, Natannak az agyára mentek, azt ne is mondjam...Elvezet volt nezni haha!

De a lenyeg: Anne hozott magaval egy hatizsakot, amit o pakolhatott be indulas elott, az anyukaja nem ellenorizte, gondolta, majd kiderul benne van e minden, ha majd itt lesznek:) Csak annyit kerdezett tole a kislanya, hogy holnap sutni fog-e a nap, vagy esni fog vajon az eso.
Anyuka elment, egy ido utan Ariadne kivancsi lett, vajon mi is van Anne taskajaban. Anne kiboritja a taska tartalmat a konyha kozepere. Csupa tulelesi cucc. Eloszor is egy kukoricacso erte a talajt. Majd 2 kis kagylo. Plusz egy szep falevél. Ket papirkorona. Egy alsonadrag. Egy ruhacska. Haloing. Majd egy par sízokni. Ezt kovette termeszetesen az úszoszemüveg. Utoljara koppant a fogkefe. Oke. Persze elmeselte a csodazokni tortenetet, ezt a zokni viselve minden lehetseges, jeges vizben jarni, még havon is! stb.stb. Ja, majdnem elfelejtettem, meg egy macko maszkot is hozott. Ezutan mindent ott hagytak a padlon es jatszottak tovabb. En pedig sajnaltam, hogy nem szolgalhatok sem havas hegycsucsokkal, es meg uszomedencevel sem...

Tudom, hogy jatekronto vagyok, de egy ido utan gondoltam, csak visszapakolok mindent a hatizsakjaba, mielott valami elszorodik. Es akkor latom, hogy valami meg lapul ott a dolgok kozott, egy kis rozsaszin, sziv alaku dobozocska. Isten bocsá a kivancsisagomat, de nem birtam magammal, es felpattintottam a zárat. Tudjatok, mit rejtett a doboz? Ket rozsaszin gyongyszemet es hat darab tejfogat!!! Na, ha ezt a Növére tudná! Merthogy biztosan nem a 11 eves batyuse voltak azok a fogak (rozsaszin, sziv alak...), es a majdnem 3 eves kisöccsé sem lehetnek, Anne meg csak 5 éves. Ugyhogy a fogak tulajdonosa csakis Minke lehet, a Növér, egyben Nátán osztáytársa.

Csak ámulok es bámulok...és szerintem én csekkolni fogom az Ari hátizsákját ha o megy mashova aludni....(de igazándiból lehet, hogy mégsem, mert hát ez a kincses táska tette többek kozott még szebbé az én napomat...is..) :)

2 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

haha, milyen kedves :D
tőlem is lopkodott a húgom ezt-azt, meg persze én sem maradtam le tőle haha :D:D

éduácska írta...

ez nagyon aranyos volt:)