2008. december 6., szombat

Kit ajandekozhatok meg ezzel a könyvvel?

Tegnap este/ejjel a szemembe otlott ez a konyv, mikozben a konyvesszekrenyt furkesztem egy elalvas elottre valo iromanyt keresve...Es atvillant az agyamon, hogy hoppa, nekem ez megvan ket peldanyban, angolul es hollandul is. Az angol varianst meg en is kaptam valakitol akinek ez szinten duplan volt meg, kozben pedig hollandul is megvette nekem megint valaki mas. Szoval ha valakit erdekel kozuletek a konyv, jellezzetek egy commentben, legyszi, aztan kuldom is! :) Termeszetesen ajandekba.










5 megjegyzés:

idrah írta...

Hű, látom, még senki nem írt, én "lecsapnék" rá :-).

Teljesen izgatott lettem... ;-)

penzesbea írta...

Szia Idrah!
Kuldd el a cimed emailben a penzesbea@yahoo.com-ra, jo? Nagyon szep konyv, tenyleg, orulok, hogy tetszik ;)

Névtelen írta...

na, erröl lemaradtam...:( nem baj, nekem ígért Beácska egy erö-manót, azt hiszem lassan szükség is lesz rá, mert Zoltán párom ma hajnalban úgymond hazaköltözött, úgy értem vissza Váradra - én meg még mindig itt... puszi!

penzesbea írta...

Jo hogy emlekeztetsz, Edi! Jajjaj, akkor most tenyleg sok erore lesz szukseged...Gondolok Rad sokat, jo? A manoba pedig surgosen belekezdek! ;)
puszi

Névtelen írta...

Ne siesd el Beácskám a manót, inkább lassan varrogasd, hogy legyen ideje feltöltödni:) Elöre is köszi. És puszi!