2008. december 12., péntek

szulinapi ajandek Chloenak

Maria meg sehol (illetve meg csak a vaza keszult el a fejjel), mivel hatterbe szoritotta ot a szulinapos projekt. Ugyebar Natan szerelmerol van szo (aki mar egy fel eve nem is az o osztalyaba jar, de meg mindig rajonganak egymasert), neki kulonleges szulinapi ajandek dukal! Az anyukaja mondta hogy Chloe rajong a hercegnokert es az angyalokert, ez egy jo tipp volt. Szetneztem itthon a szabasmintak, babamintak kozott, konyvekben, aztan Natannal egyetemben ugy dontottem hogy ezt fogom elkesziteni neki. Ne mondjam, azt hittem konnyu dolgom lesz, de ez a gondolat nem bizonyult igaznak. Tegnap bizony fenn voltam meg ejjel egy utan, es ma az egesz delelottom is erre ment ra nagyjabol. Pedig a fejek es a kezek is fagolyokbol allnak, viszont peldaul a cipellok kikeszitettek. (nem is lettek valami szepek) Nem igazan szeretek ilyen piciben varrni. Pontban fel tizenkettore keszultem el ezzel, mikor indultam is Natanert a suliba, utana pedig vittem a szulinapra. Mindjart, 4-re kell utana menjek, es nagyon kivancsi vagyok mit szolt Chloe az angyalkakhoz.










1 megjegyzés:

BKata írta...

Azta! Hogy ez milyen gyönyörű!!! Nagyon ügyes vagy!!! Örült a csajszi??? (bár ilyen "anyósom" lenne nekem is, mint te:-)