2008. december 10., szerda

Na szoval, ugy eltelt a nap megint, hogy csak na... Reggel voltam Natannal gyogytornan`9-tol fel tizig. 10re ertunk a suliba. Otthon csucsujgattam egy kicsit Ariadnet, meg mindig eleg rosszul erzi magat, egyfolytaban csorog az orra, sapadt szegenyke, plusz meg a feneke is bepirosodott (ugyanis ejszakankent eleg sokat szokott pisilni a pelenkaba) es nagyon fajt szegenynek. Plusz ma ketszer elfelejtett a bilire ulni (szolni nekem) igy elszomorodott hogy vizes lett a nadragja...Ejszaka alig aludt(am)unk valamit, Natan es Ariadne is atjottek hozzank, mindig lerugjak a takarot, en pedig keptelen vagyok takaro nelkul aludni, ugyhogy egyfolytaban ment az ide-oda huza-vona, Ari nyoszorgott rengeteget, Natan bevagott nekunk egy parat, igy mikor reggel 7-kor szolt az ebreszto (ill. a Philips-es csucsszuper lampa ;)) megvaltasnak tunt felkelni. Tehat, Ariadne utan kifizettem a felgyult szamlakat a neten, aztan mar ott volt negyed tizenketto igy indultam Arival a postara (feladtam Idrah-nak a konyvet juppie!) es bevasarolni egy keveset. 12-kor vartuk Natant a suli elott. Kaptunk meghivot a baratnojenek a szulinapjara penteken (mellesleg jobb lett volna ezt hamarabb tudni, hogy ki tudjunk gondolni/kesziteni egy jo kis ajandekot neki). Ahogy hazaertunk Natan eloszor biciklizni akart, aminek nagyon-nagyon orulok, hiszen mostmar magatol akarja ezeket a dolgokat csinalni, nem kell noszogatni, viszont en ebedelni akartam mihamarabb. Miutan megebedeltunk ugy ereztem hogy meg ott az egesz nap elottem, jaj de jo, meg ezt meg azt fogok csinalni, kreativkodni, miegymas! Aztan egyik dologbol jott a masik es nem csinaltam semmit. Illetve elmosogattam, megsuroltam egy csomo edenyt, kozben odaskeszitettem a gyerekeknek a festeshez valo cuccokat. De persze minden 2 percben kerik az asszisztalast, Ariadnenak haromszor mostam meg a kezet 10 perc alatt, mindig kikeszul hogy milyen mocskosak, festekesek a kezei, hogy aztan megjobban belemasszon a festekbe. Aztan osszevesztek Natannal, mivel Ariadne belemaszott a festekes ecsetevel a Natan muvebe....Aztan mindezek utan gondoltam, hogy akkor el is kezdem kesziteni a(z) (erdelyi) rakottkaposztat, hamar meglesz, aztan majd osszerakom az egeszet 5-kor es irany a sutobe. Viszont mar 5 volt mikor kesz lett minden, es az elokeszites es a sutobe teves kozott nem volt egy szabad percem. (hogy varrjak peldaul). Idokozben pedig Ariadne ovonoje telefonalt, hogy elfelejtettek nekem mondani, hogy ma este varnak, hogy feldiszitsuk a termeket, teremtsunk egy kis karacsonyi hangulatot. Na ez az amit nem szeretek. En nagyon spontan vagyok, de tenyleg, de azert jo elore tudni hogy pontosan mikor vagy valahova hivatalos, nem? Mivel Gerbennek is lehet programja este, es nincsen babysitterunk, szoval...Plusz Philippe (Gerben egy kollegaja/alkalmazottja) is jon ma hozzank vacsorara es marad egesz este, erre meg en el kell huzzam a csikot. Most itt ulok es varom oket, ugyanis eloszor elvittek a kocsimat a garazsba, a varosba, mivel egyfolytaban parasak belul az ablakok, szoval valahol nincs jol szigetelve a cucc. 7 lesz 20 perc mulva. Meg nem ettunk, es en 7-tol az oviban kellene legyek. Nana, hogy nem fog osszejonni. Plusz a gyerekeket is agyba kellene dugja valaki. Na de mindegy.
Idekaccs, milyen szep kis ajandekkal varjuk mi a kis Jezust! Natan rajzolt neki, amint latjatok Maria van baloldalt, Jozsef jobboldalt a feje folott eg a melengeto tuz. Kozepen termeszetesen az angyal levital, alatta a mar megszuletett (es jarni tud kis Jezus), aki epp a baranyokat simogatja/eteti. Szerintem tokeletes. Ezenkivul Natan egy parnat akart a dobozba tenni Jezusnak,de az tul nagy lett volna, igy Ariadnenak a bebi-pihe-puha kis jatekkeszkenojet tettuk bele :) Mondom en, Natan nagyon benne van a temaban, ma is rajzolt meg 5 varianst Mariara es Jozsefre, es azt kell mondjam, hogy szebbnel szebbek lesznek. Az adventi gyufasdobozokba minden nap egy szep kis karacsonyfadiszt rejtenek el nalunk az angyalok (eleget kerestem mig ennyire laposakat talaltam). Natan annyira izgatott mindig hogy ma vajon mi lesz benne, es hogy mikor csenik bele az ajandekot az angyalok! (kerdeztem tole az elso nap, hogy mit gondol ki tolti meg a dobozkakat minden nap. Az elso valasza az volt hogy termeszetesen en. A masodik az volt, hogy termeszetesen az angyalkak. Az utobbiban maradtunk, mivel o tenyleg ezt akarja hinni). Ariadnet a kis ket es fel evevel valahogy meg nem erdeklik ezek a tortenesek, pedig bele van vonva mindenbe.


Nincsenek megjegyzések: