2008. december 12., péntek

Meg jo hogy nem felejtettem el ma a taskamba tenni a fenykepezogepet! Ezzel a (szamomra) gyonyoru naplementevel talalkoztam 4 orakor mikor Natan utan mentem a szulinapi buliba. A hatam mogott pedig ez a gyonyoru Hold emelkedett egyre magasabbra!



Kulonben utolag hallottam, hogy Natan volt az egyetlen fiu a meghivottak kozul, 9 lany volt:) o pedig ugy erezte magat mint hal a vizben haha! Az ajandek pedig igen kulonlegesnek talaltatott es nagyon orult neki Chloe, a szobajaban fogja tartani, az ágya mellett. Hazafele biciklizve eszembe jutott hogy ma delutan tartjak a karacsonyi bazar a "Hermanshoeve"-ban, ez az a tanya a faluban, ahol szellemi fogyatekosokat latnak el feladatokkal, ott elnek, allatokat gondoznak, bevasarolni tanulnak, fozni is, kerteszkedni is. Es sok, altaluk keszitett dolgot arultak ma is a bazarban. Van egy teahazuk is, ahova minden delutan el lehet menni, de en meg nem voltam soha. Az udvaron volt egyfajta 'élö istallo"is, ahol egy beoltozott Maria es Jozsef ultek egy Jezus-babaval, ez a gyerekeknek erdekes volt. Bent is nagyon hangulatos volt minden, meg elo zenekar is volt, mindenki jol szorakozott ugy lattam. Harom dologgal jottem hazza innen: ezzel a felakaszthato gyertyas csillarral (vagy hogy is nevezik ezt?) aminek nagyon-de-nagyon orultem, mar regota szeretnek egy ilyet, de soha nem kerestem. Valaki kiszuperalta ezt otthon, a verandan kintre hasznaltak, mi pedig szepen felakasztottuk bent nalunk a nappaliban, ahol meg ugysincs eleg fenyforrasunk. A gyerekek kivalasztottak ezt az angyalkas dobozt, ezt is a lakok keszitettek, festettek, szalvetat ra es kesz is egy nagyon szep doboz! Dobozokbol (szepekbol) nalunk sosem eleg:) Plusz a kis karacsonyfa is megtetszett, ez ala pedig a karacsonyra kapott kepeslapokat lehet majd felaggatni.




Szoval vegulis nagyon jol alakult a mai napom, meg is latszik a lakason, hogy haztartast azt nemigen vegeztem ma, de nem erdekel.. Amig élhetö a kornyezet addig ok minden! Most pedig majd elalszok itt egyulto helyemben, Gerben az ujabb Batman filmet nezi, amibe en is belekezdtem, de ez egy olyan tipikus film, amibe bele szoktam aludni, ugyhogy inkabb megirtam ezt a bejegyzest, hogy ezt se holnapra hagyjam. Slussz.
Azt hiszem holnap megfogjuk venni a karacsonyfat, ezenkivul vagy holnap vagy holnaputan elszeretnek menni egy kiallitasra ( 31 festo, szobrasz,stb lesz ott Hollandia eszaki provinciaibol) de ez mondjuk meg Gerbentol is fugg, egyedul nincs kedvem menni ugyanis, plusz az autom is meg a garazsban van.
Ja, es meg mielott elfelejtem, meg a het elejen akartam errol irni (vagy a mult heten??) hogy volt egy nagyon kulonleges almom, nagyvonalakban emlekszem (es emlekezni is fogok) ra, ugyhogy nem is irom le pontrol pontra hogy mi volt, de a vegen az volt, hogy hirtelen egy csomo ember volt a nappalinkban, akikrol kiderult hogy mind csupa spiritualis emberek. Egyikuk Tarot kartyat akart vetni nekem. Azt mondta fontos uzenetet kell atadjon nekem, uljunk le es fogjuk meg egymas kezet. Ismeretlen volt szamomra mindenki, de megis mintha valami kozos lett volna. JO erzes volt, es en annyira izgultam hogy csak na! es ekkor ez az illeto mondta, hogy igen ez a legfontosabb, megalkotni a "chain of spirits"-et!!!!!!!!!(kerdem en, hogy hogy kerul be ez a meghozza angol kifejezes az almomba, mikor semmi ezoterikusat nem lattam, nem olvastam az utobbi idoben) Es akkor ez a szo elkezdett visszhangozni az agyamban, felerosodott, felhangosodott, szinte el sem tudtam engedni egyfajta modon....es ekkor ebresztett Gerben! Jaj, ugy sajnaltam, hogy fel kellett ebredni, mert valami nagyon fontos kovetkezett volna, de persze az is lehet, hogy ez a reszlet maga volt a fontos, nem tudom, de mindenesetre orulok, hogy ujra volt egy ilyen almom!









Nincsenek megjegyzések: