2009. január 11., vasárnap

Huztam angyalkartyat a http://www.dudus.hu-n/ kivancsisagbol. Ez lett az:
Vállalkozó
Az egyéni vállalkozás illik természetedhez és megfelel szándékaidnak. Ha önmagadnak dolgozol, az lehetőséget nyújt arra, hogy jobban tudj hallgatni megérzéseidre és az isteni vezetésre. Mi azok a munkatársaid és csapattársaid vagyunk, akik hűségesen melletted maradnak, minden lehetséges módon biztosítva sikereidet.
Ezt a kártyát azért kaptad, mert nagyon is alkalmas vagy a vállalkozói munkaformára. Megvannak az ehhez szükséges ötleteid, a vállalkozó kedved és az önfegyelmed. Az önbizalomhiány azonban bizonytalanná tesz. Az angyalok biztosítani szeretnének arról, hogy megvan benned minden, ami egy sikeres vállalkozáshoz elengedhetetlen. Az út során vezetni és támogatni fognak téged, és mindaddig biztosítják sikereidet, amíg ennek megfelelően cselekszel.
A lap további jelentései: A vállalkozással kapcsolatos ötleteid helyesek. Jelenlegi állásodon könnyíthetsz egy cseppet a vágyott vállalkozásod ötletein való merengéssel. Cselekedj a karriereddel kapcsolatosan érkező útmutatás szerint. Teljes mértékben kötelezd el magad új vállalkozásod sikeressége mellett.

Es ezt is a Gyogyito angyalkartyak kozul:
Támogatás
"Isten, az angyalok és a Felemelkedett Mesterek ebben a pillanatban is vigyázzák lépteidet, szeretnek, és mutatják az utat. Nem vagy egyedül. Biztonságban vagy.
Ez a kártya megerősíti, hogy jóindulatú lények csoportja vesz körül, akik szeretnek, támogatnak és utat mutatnak neked. Ha veszélyben vagy, közbelépnek és figyelmeztetnek. Ha félsz, az isteni szeretet energiájával töltenek föl. Ha össze vagy zavarodva, jó tanácsot súgnak a füledbe.Ezzel a kártyával azt üzenik az angyalok és a segítő lények, hogy fordulj még gyakrabban hozzájuk. Beszélj magadban nekik bármiről, és hamarosan egyértelműen érzed majd a jelenlétüket. Nemsokára az angyalok besoroznak maguk közé, hogy segítsd az embereket. Ha valaha is kételkedtél segítő képességedben, az angyalok most arra kérnek, szabadulj meg ezektől a félelmektől."
Az onfegyelem pedig nem az erossegem:) de amit az elsoben felismerek az az, hogy az egyeni munka tenyleg az en tal tesztam, nem vagyok egy csodajo team-jatekos. Szeretem ugy magamnak kiókumlálni a dolgokat, aztan ugy vegrehajtani a feladatokat ahogy az az en elkepzelesemnek megfelel, ha lehet kompromisszumkotesek nelkul. A masodik is erdekes, " nemsokara az angyalok besoroznak maguk koze, hogy segitsd az embereket". Ez el is gondolkodtatott, ugyanis ez is egy olyan uzenet, amit mar sokszor kaptam masok altal is. Tudvalevo, hogy a hollandiaba valo kijovetelem elott nem foglalkoztam semmifele paranormalis dologgal, vonzott valamilyen szinten az ezoterika, de nem szenteltem nagy figyelmet a dolgoknak. Katolikus egyetemi kozossegbe is jartam vegig, az ottani eloadasok inkabb misztikusak voltak mint ezoterikusak:) Aztan az elso hollandiai evem vegen megismerkedtem itt egy magyar lannyal, aki egy paranormalis csoportban tevekenykedett, altala ismertem meg a csoport vezetojet, aki akkor epp varandos volt. Szules utan megkert hogy babysitterkednek-e nala delelottonket, mivel o 10-12 het utana vissza kellett menjen a normalis munkahelyere dolgozni (ez a torveny itt Hollandiaban, 10 het szulesi szabadsagot kapsz). Ugyhogy Natannal minden delelott naluk voltunk felvigyazni a kicsire egy par honapon keresztul. Termeszetesen sokat beszelgettem Henriette-el, kaptam altala uzeneteket, o buzditott vegig hogy kezdjek el ujra festeni, bizzak magamban, a festes az ami nagyon fontos az eletemben. Voltam nehany para-esten is, kulonbozo meghivottak voltak, aki targyakon keresztul kepesek voltak uzeneteket atadni. Kulonbozo emberek, kulonbozo idopontokban mind ugyanazt mondtak, hogy az en szerepem itt ebben az eletben az embereknek segiteni, gyerekeknek segiteni, kulonleges kepessegem van kifejezetten a csecsemoket es kisgyerekeket illetoen. Hogy kesobb az egeszsegugy teren fogok dolgozni. Testi vagy lelki szinten azt nem mondtak. Kulonben sem ertettem az egeszet,hiszen semmi vegzettsegem nincs ilyen teren, filologus, tanar lennek. Mondtak is, hogy persze az eletut mindig kiszamithatatlan. Es hogy termeszetesen csak akkor leszek kepes masokon segiteni, ha mar magamon tudtam segiteni, ha mar megismertem magamat, ismerem a kepessegeimet es bizok magamban. Akkor ez meg nagyon nagyon tavolinak tunt, (meg most is) mert akkor tenyleg a beke segge alatt ereztem magam, erzelmileg mindenfelekeppen. Egy masik medium Gerben apukajanak a szavait tolmacsolta, amik nekem szoltak. Hogy tudja, hogy szoktam gyertyat gyujtani ra gondolva, de ezzel hagyjak abba, hiszen okorulotte eleg feny van, magamnak gyujtsam a gyertyat hogy en lathassam meg vegre magamban a fenyt.Es hogy most elhagyatottnak erzem magam, cserben hagyottnak (ami igaz is volt- tekintve az egesz hirtelen kornyezet-, szituaciovaltozast, a friss anyasagot) de eljon az ido hogy harmoniaba kerulok onmagammal, es utana ezt masokra is at tudom majd vinni, segiteni masokon. Egyenlore magamat kell megtanuljam szeretni. Egy eve ujra voltam Henriette-nel, aki ujra festett nekem egyet intuitivan (ez az o modszere, szinek altal tul sokmindent ertelmezni, ill. szoveget is ir hozza) es abban is az allt, hogy hinnem kell a segito, tamogato kepessegemben, sokmindenkinek fogok kesobb oromet okozni a festmenyeim altal, ill. hogy a jovoben traumas gyerekekkel fogok foglalkozni. Ez meg nekem mindig kinai, mert meg sehol nem latom tortenni a dolgokat, amik osszefonodva engem ilyen utra vezetnenek. Viszont Gerben novere is ugyanezt a jovot latta szamomra ugy fel eve egy utazasa soran (o tobbek kozott samanisztikaval foglalkozik). A festest, a kiallitasokat, es a segito eroket bennem. Mostmar ideje lenne lehet magamba nezni es keresgelni:). Es mindenekelott MERNI!!! es TENNI !!!azt tudom hogy nagyon vonz pl egy kreativ terapeuta kepzes, a szinek tanulmanyozasa, maga a pszichologia, az embere, a szineke, minden ami ezzel kapcsolatos. Szoval ha valaki megkerdezi milyen konyveket olvastam az iden, sok ezzel kapcsolatos volt. De meg nem latok semmifele jovot magam elott, karrier, hivatas szempontbol. Egyenlore minden energiam a most-ra megy ra, a gyerekekre, a gondozasukra, a sajat gondozasunkra, es mellette neha almodozom, de konkretan meg nem tervezek. Mindenesetre jo volt ezt most leirni:)
P.S. kulonben pedig nagy csodaloja vagyok a jatekterapianak is
P>S> persze nem birtam ki ugyhogy utolag huztam a termeszet szellemeinek orakulumabol is, itt ezt kaptam:" A félelem kopogtat az ajtón, a bizalom kinyitja - és senki sincs ott." Szep kis valasz. :)
a Meditaciok angyalkartyaval-bol pedig ezt:
13. Hadraniel
Szeretet
Szeretni azért, hogy bennünket szeressenek, emberi,de szeretni azért, hogy szeressünk, angyali.
- Alphonse de Lamartine
A lelket nem elégítheti ki más, mit az Örök szeretet. Hadraniel hivatása az, hogy felébressze ennek a szeretetnek az emlékezetét bennünk. Szenvedélyesen átélve a három Felemelő Magatartás (szeretet, hála, odaadás) legyőzhetetlen gyógyító erővé válik.Az angyalok legfőbb érzése Isten szeretete. Az embereken uralkodó érzés a félelem. Még ha rendesen boldognak és szeretettnek érzed is magad, a felszín alatt gyakran félelem rejtőzik. A félelem az élet kegyetlenségétől és szenvedéseitől acélnál erősebb rácsokból álló kalitkába zárja szívünket. Kérd Hadranielt, ő segítsen neked abban, hogy ráeszmélj: mi az a félelem, amely meggátol abban, hogy befogadd a szeretetet. Ha kell, sírd ki jól magad az élet szenvedései miatt. Ha elég őszinték az érzéseid, szíved megnyílik. Az ilyen becses pillanatokban figyelj arra a szeretetre, amelyet Isten iránt táplálsz.A szenvedés túloldalán mély, emésztő szeretet van. Ha van elég bátorság benned, és szenvedélyesen vágysz meglelni Istent, találkozhatsz az istenivel, s ekkor rajongássá lényegül át szenvedésed. Ennek egyik módja lehet az, hogy az átalakító energiának egy hulláma csap át testeden. Ez a magas hőfokú energia végighalad rajtad, felégetve mindazt, ami eltorlaszolja a szeretet áradatának útját. Ha mintegy elmerülsz ebbe az energiába, tested esetleg extatikus táncot jár, fejed és tested gyengéden jobbra-balra himbálódzik, csípőd ring vagy egész tested erős remegésbe jön.Úgy tetszhet, túlontúl sok az energia, nem tudsz vele mit kezdeni. Meg ne ijedj! Tudd meg: ez az energia jótevő! Érzelmeidet, gondolataidat továbbra is összpontosítsd Istenre, és kérd, hogy színültig betöltsön a szeretet. Úgy védd ügyed Isten előtt, mintha az életed függne tőle. Kérd Istent: fedje fel előtted az Isteni Szellemet, s Ő megteszi!Nincs bőségesebb energiaforrás, mint a szeretet. Meghitt, biztos helyen próbáld ki a düh, a félelem, a neheztelés hatalmát, és addig küzdd át magad rajtuk, míg át nem alakul szeretetté. Mihelyt megnyílik a szíved Isten előtt, megszabadulsz félelmeidtől, és felfedezet az önszeretet új, magasabb szintjét. Kapcsolataid meghökkentő mélységet nyernek. Szeretet árad majd feléd sokak szeméből-szívéből. Együttérzés tör föl lelkedből, amint igazán átérzed mindazoknak a vágyait, szívfájdalmát, epekedését, akikkel találkozol. Akkor ébredsz csak rá, milyen sok angyal jár ezen a Földön, és milyen nagy szükségünk van egymásra ahhoz, hogy hazataláljunk. Csak szeretet kell hozzá, semmi más." Ez is erdekes, pont tegnap es meg a huzas elott, ma gondolkodtam azon, hogy mennyire nem vagyok kapcsolatban az erzeseimmel egy par eve. Hogy csak akkor feszul szet a racs a szivem korul, mikor otthon vagyok egy par hetig anyaekkal, a baratnomnel, akkor erzek mindent es miutan visszaterek ide, meg egy par hetig tele vagyok szeretetenergiaval, aztan itt ujra kezdodik a blokkolas, nem ertem miert van ez. Itt neha egy akarmilyen rossz film nezese kozben kezd ram torni a siras, a zokogas, egy akarmilyen erzelmi szal miatt a filmben. Utolag pedig csak csodalkozok, hogy hogy lehetett ez?! ugyhogy kerni fogom Hadranielt, ma mar imadkoztam ezert, most pedig mar egy nevet is kaptam!:)

Nincsenek megjegyzések: