2009. január 12., hétfő

Most ezt huztam:
"Öntudatosság
Ezt a helyzetet gyengéden, szeretettel lehet csak orvosolni, ahogyan kérted, azonban szükség lesz a saját erődre és megbízhatóságodra is a többiekkel kapcsolatosan. Közvetlenül mögötted állunk majd, erőt adunk, és vezéreljük szavaidat, amikor hangot adsz igazadnak.
Azért húztad ki ezt a lapot, mert egy olyan helyzetre kérdeztél rá, amelyben áldozatnak érezted magadat. Az angyalok azt üzenik, hogy a helyzetet csak úgy lehet helyrehozni, ha tisztán kinyilvánítod szükségleteidet és elvárásaidat. Egyszerre válhatsz angyalivá és öntudatossá, ha megkéred az angyalokat, hogy bátorítsanak és vezessenek, ahányszor csak hangot szeretnél adni igazadnak. Gyakorlattal könnyebbé válik a szeretetteljes öntudatosság.
A lap további jelentései: Nézz szembe egyenesen a helyzettel. Olvass el egy könyvet, vagy vegyél részt egy öntudatosság-növelő tanfolyamon. Az agresszív, avagy a passzív agresszív viselkedést helyettesítsd az öntudatossággal. A konfliktusokat kezeld őszintén és szeretettel. Mindig mondj igazat önmagadnak és másoknak. Ez a helyzet lehetőséget teremt a személyes és a spirituális fejlődésre."

Az elobb jottem haza a jatszohazbol. fel nyolctol tizig tartott a "tanacsules". Ugyanis mostantol en is a szuloi kommisszio tagjava valtam. Azon a ponton kezdtem aldozatnak erezni magam, mikor a tobbiek egymas kozott elkezdtek "szapulni" az otthonulo anyakat, hogy azok csak ulnek a lusta seggukon (ez igy hangzott el csak hollandul), meg hogy gazdag ferjuk van stb stb stb.. Persze senki nem tudja meg rolam, mivel eloszor voltam, hogy en bizony nem dolgozok. Nem is mondtam, hagytam hadd ertsenek csak egyet egymassal, habar elveztem volna a helyzetet, ha megmondom es hirtelen at kell minositsek a szavukat:) ahogy ez altalaban lenni szokott. Meg kulonben sem akartam hogy mar az elso esten kinezzen mindenki, es hogy minden feladatot az en nyakamba zuditsanak. Mivel nem vagyok elegge ontudatos, konnyen a sarokba szoritva erzem magam az ilyen helyzetekben, nem vagyok az a valaki aki harcol az allaspontjaert, mert nem is latom be miert lenne az enyem jobb mint a mase. Mas, es kesz. Es arra sem vagyok hajlando, hogy azert, mert en "csak"itthon vagyok, mindent megszervezzek. Viszont megis hajlamos vagyok gyakran igent mondani, anelkul hogy tudnam kepes leszek e 100osan teljesiteni. Vagy gyorsan nemet mondok, mert azt gondolom magamrol, hogy ezt vagy azt en ugysem fogok tudni megcsinalni. Szoval nem vagyok a kihivasok embere, az biztos, nem szeretem magamat probara tenni. Nem szeretek magamnak bebizonyitani dolgokat. Nem vagyok egy die-hard semmilyen ugy erdekeben. Langyos vagyok-nagyon langyos... Az a nagy megerzesem evek ota, hogy az egyik celja ennek a hollandias fordulatnak az eletemben az, hogy ontudatosabb legyek, asszertivabb. Mivel otthon Romaniaban meg a jopofizas a divat, foleg nem az igazat megmondani mas szemebe, csakis a hata mogott pletykalni akcio., az igen-mondas mikozben nem-et gondolsz. Maaar sokat tanultam. De mar elore tudom hogy soha nem lesz belolem egy olyan igazi megmondos, okosan asszertiv ember.Ennek is megvan a hatara. Miert van az a mai vilagban hogy 1ooal nyomatni kell onmagadat, eladni onmagadat hogy akarmit elerhess.Miert nem ernek el a kisse visszahuzodo, szereny emberek olyan sokat, mint a nagy dumas atlag?? Szerintem mindenkinek megvan a helye ebben a vilagban, mindaddig mig nem tagadod meg onmagadat. En is hu akarok maradni onmagamhoz, anelkul, hogy szegyellnem magam amiatt aki vagyok, amit csinalok,...de azert nem hiszem hogy el fogok jutni valamikor is egy asszertivitas-kurzusra. Pedig itt a faluban lehetne jarni, szoktak szervezni, 10 euroba kerul csak a 7 vagy 8 alkalom!

1 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

Meghívtalak egy játékra, nézz be hozzám.