2009. január 23., péntek

Kivagyok....egy kicsit

Elegem van a bentulestol, elegem van abbol, hogy bentrol is csak esot es szurkeseget latok, hogy a fejem is kodos, plusz a gyerekek sem fittek es sokat vitatkoznak es nyavalyognak. Nincsenek fajdalmaim, egy csepp sem, a foghuzasok miatt, fel sem dagadt az arcom egy cseppet sem, lazam az viszont lett, izzadni izzadok a gyogyszertol, de nem jo ugy izzadni hogy nem a paplan alatt pihensz:) Mert ugye persze mindeki idoben kel, koran. Gerben elmegy dolgozni, en elkeszitem a reggelit, amibol a gyerkocot csak egy falatot hajlandoak megenni, nekem pedig hanyingerem van. Amellett mivel vendeg van, azert csak kell hazimunkat vegezni. Eddig minden este fel kilenckor mar agyban voltam. Emily sok vizet nem zavar, 11-ig alszik, egy oran keresztul reggelizik, utan egy oran keresztul tusol, azutan egy oran keresztul internetezik utana pedig ujra lefekszik aludni fel 6-ig, mire vacsoraido van, es Gerben is hazater. Amitol pedig vegkepp kifaradok az Natan es Ari lefektetese. Delben soha nem szoktak aludni, most sem akarnak, aztan neha sikerul neha nem elaludni, de en is ott kell legyek mellettuk mert kulonben egyfolytaban nyaggatjak egymast. Most este Ariadne nem akart elaludni, mikozben ketszer is probalkoztam vele, le is hoztam egyszer hogy meg igyon meg ilyenek. Plusz most az is idegesitett, hogy az a ritualeja ha a kozelemben van hogy huzigalja a hajamat, felcsavarja az ujjara, az arcomba huzza az hajamat, stb. Gerben ekozben ket oran keresztul csevegett a telefonon a batyjaval, Emily pedig internetezett. Na mikor vegre az elobb lejottem, hogy ok Ari alszik, addigra Emily felment lefekudni, Gerben meg mindig ul a telefonon. Mikor befejezi a telefonalast probalnek beszelgetest kezdemenyezni ami egy par nap ota nem sikerult ugy igazan, de akkor o mar az ujsagot olvassa es nem is figyel ram. Na ezen a ponton mentem ki sirni a wc-re. Mindig ilyen dramaian szoktam ezt csinalni. Azon a kis helyen mindent kiadok magambol aztan meg probalom erosnek mutatni magam. Most pedig ezt le is irtam.
Mert akarhogy is nezem, szamomra tenyleg nagy lepes volt kihuzatni azokat a fogakat, mar a legelejen mikor kierkeztem ide Hollandiaba kuldott a fogorvos, persze nem mentem mert hat miert is huzasd ki az ep bolcsessegfogaidat??? de ez itt elovigyazatossagnak szamit, es mindenki atmegy ezen (aki mer). Szoval nagy dolog volt felhivni a korhazat, aztan el is menni, miutan egesz delelott szinte hiperventilaltam haha a felelemtol, aztan ott lenyugodtam halistennek. Es egyenlore minden ok, kiveve az orrverzeseket, es hogy azert szarul vagyok na.
Natannal holnap lesz egy hete hogy betegeskedik. Hoemelkedese csak az elso napon volt, ket napja kohog, de emellett egyszeruen eleg gyenge, sapadt, nem igazan akar enni, nincs kedve jatszani, szoval a legtobb esetben a nappaliban fekszik az uloken es Ariadneval vitazik, mert arra azert van energia. Meg olyan plussallatokon vitatkozni, hogy kie, akivel eddig soha nem is jatszottak. Most hirtelen minden fontos lett, amire a masik rateszi a kezet. Orvosnal nem voltam vele, persze ezen Emily is csodalkozott es Philippe is akik mindketten franciak, naluk ugyanaz a helyzet mint pl Romaniaban, hogy ha a gyerek egy napig rosszul van akkor egybol viszok az orvoshoz. Itt felhivhatom a haziorvost, ha elmondom a panaszt, ugyis azt mondja, hogy pihenjen a gyerek sokat, igyon sokat, es ha 40 fokos laza van adjak neki paracetamol. Mindig igy is cselekedtunk vele, es mindig minden rendbejott. Vegulis hiszek abban, hogy minden betegseg, gyengelkedes hordoz valamit magaban foleg a gyerekeknel, ilyenkor mindig tortennek valtozasok. Plusz ne felejtsuk el, mi mindenen ment at Natan az utobbi idoben, a sorozatos unneplesek, szulinapok....mondjuk en ebben latom az okot, hogy ez tul sok benyomas volt neki igy hirtelen. Most kipihenheti, rendbe kerulnek a dolgok ugy belul. Remelem hetfon mar vihetem suliba, es Arit is. O nem beteg, csak irritalt, o is mashogy viselkedi igy persze. Natannal az antibiotikum utolso lepes lesz, addig maradunk a homeo kohoges elleni szirupnal, egy vitaminnal, sok gyumolcsnel (az halistennek azert megyeget) es nyers zoldsegnel (az egyetlen mod ahogy enni hajlando egy par fajtat).
Na jol elmondtam a magamet? JOL. :)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Help, ik zie geen foto's meer en kan dus niet meer volgen snik.

liefs
Ilse

Névtelen írta...

Beácskám, kitartás, én már látom az alagút végét = nem sokára itt a tavasz! Én itt a múlt héten már elkaptam vagy két gyönyörüszép naplementét... Puszillak!

BKata írta...

Gondolok rád, nagyon jó, hogy elmondtad a magadét, csak így tovább, napról napra közelebb a a tavasz!!!

Pont.én írta...

Jól rádzúduktak a dolgok! De már néha-néha süt a nap, és este is később sötétedik! Ez már jó! Kitartást, és jobbulást neked is és a gyerkekeknek is!
Ami meg az orvost illeti, irigyellek.... Egy jó homeós orvosra én is pályázok, node itt??? Ugyan már!

Pont.én írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
penzesbea írta...

Tenyleg jobban erzem mar magam! Most hogy tegnap sutott a nap, es tenyleg kesobb sotetedik es reggel 8kor mar vilagos van (majdnem...). Szoval rendbejonnek lassan a dolgok.:) Mindenkinek koszonom a kedves szavakat es hogy gondoltatok ram!
Hat igen Csilla, nekunk egy evvel ezelottig a legjobb homeopata haziorvosunk volt, aztan a koltozessel egyutt ujat kellett valasztani, ugyhogy most ujra egy hagyomanyosnal vagyunk, de halistennek o sem akar mindenre valami bogyot iratni ugyhogy tokeletes.

Névtelen írta...

Comment:
Miben is rejlik a homeopatia titka? Az öneröböl való felépülésben és gyógyulásban! Mondom: önerö, ha akarjátok önakarat. A homeopata jól elbeszélget betegével, általában felír valami bogyókat (melyek kinézetre mind egyformák) és aztán várunk, mert úgyis helyrejön minden - ha elhisszük! Ha nem, hát nem, ha nyavajgunk saját szerencsétlenségünkön, méginkább nem. (Ez természetesen minden téren érvényes, ha nagyon tudni akarjátok.)

Én soha nem voltam gyógyszer-párti, hála istennek a Páromból is sikerült kivernem ezt a rossz szokását (drága kicsi Tatikám:)) - végszükség esetén mi is a kertvárosi homeós dokihoz jártunk. Mikor felfázási tünetekkel mentem hozzá kétségbeesve, tudjátok mi volt az elsö kérdése?: No és a Párommal minden rendben kukszi-mukszi-téren?;-) S mikor legutóbb rákérdeztem, hogy milyen vizsgálatokon és oltásokon kell átessek gyerekvállalás elött, akkor csak annyit mondott: ha nincsenek a családban örökletes betegségek, akkor csak nyugodjak meg, lazítsak, a baba majd érzi, mikor várnak rá és tudja, hova "kell" jönnie, söt, azt is, hogy mikor:)

Nagy konklúzió a kissé hosszúra és igencsak személyesre (tipikus)sikeredett bejegyzés végén: Minden a mi kis elménkben játszódik, hát nem csodálatos!

Asszem ennyi "agymosás" mára elég is volt. További kellemes tavaszvárást!