2009. január 15., csütörtök

Iden olvasott konyvek

Koszi a jatekot Malyvacsiga! en ezzel ugy fogok eljarni, hogy eloszor is beirok ide egy par konyvcimet, amit olvastam. Mert ezen tenyleg gondolkodni kell, ha tobbmindent olvastal, mar osszekeverednek sokszor az emlekek, az erzesek. Tehat gyorsan leirom ami spontan eszembe jut, plusz kikeresem egy parnal hogy hogy szol a magyar cim (ill.angol), mivel mindent hollandusul olvasok. Aztan bovulni is fog a lista, csak ugy magamnak, hogy tenyleg leirva is lassam miket is olvastam. Tovabbkuldeni a kerdest sajnos nem fogom, ugyanaz a helyzet, mint eddig, nem ismerek olyan hú de sok mindenkit, akiket ismerek, azok pedig mar jatszottak ezt:)

Clarissa Pinkola Estés: Farkasokkal futó asszonyok. Bevezetés a nöiség öseredetének titkaiba. (mindenkinek ajanlom minden egyes konyvet, gyonyoruek. Sokmindent felismertem benne magambol, meg a szulesek utani almaim szimbolikajat is. Ugyanis peldaul Natan szuletese utan nekem minden ejjel remalmaim voltak, egyszer egy idos kalapos ferfi akart peldaul megeroszakolni almomban es ehhez hasonlok, ijesztoek- es meg ez a szimbolikus kep is jelen volt a konyben.)

Paulo Coelho: Brida (szeretem a konyveit olvasni, az elsok jobban tetszettek mind a legujabbak, valahogy nem talalok bennuk mar annyi melyseget, mint az elejen. A Bridarol csak annyit tudok mondani, hogy szep konyv, szep tortenet.)

Elizabeth Gilbert: Ízek,Imák,Szerelmek (a cimbol itelve nem voltak tul nagyok az elvarasaim, vakacios konnyu olvasmanykent vittem a nyaralasra, de nagyon megfogott az oszinteseg benne, maga a valosag-erteke a tortenetnek.)

Elizabeth Gilbert: Stern Men (egy regebbi konyve az irononek, valos tortenelmi alapokon nyugszik a tortenet, volt olyan hogy neha unalmasnak talaltam benne bizonyos reszleteket, de ugy az egesz jo volt. Tele erdekes karakterekkel, mar azert erdemes elolvasni.)

Eckhart Tolle: A New Earth. Awakening to Your Life's Purpose. (ezt mindenkinek el kell olvasnia!!!) nalam lehullt a fuggony vegleg olvasas kozben. Tenyleg raebreszt a valosagra.

Marianne Frederiksson: Anna, Hanna és Johanna

Marianne Frederiksson: Inge és Mira (nekem bejon a stilusa a konyveinek, sokan nem szeretik, en abszolut otthon erzem magam Frederiksson vilagaban. A nyelvezet, a szereplok, a helyszinek, minden egybevag, megnevettet (ritkan), inkabb megsiratok bennuk sokmindent. Ezek a tipusu iromanyok nagyon hatnak a szivemre es a lelkemre:))

Umberto Eco: A tegnap szigete. (nosztalgiabol olvastam el ujra) Nagy Eco-imadova valtam, habar az elejen valahogy taszitottak a konyvei.

na, most epp ezek ugrottak be. Gyakran olvasok magazinokat, szeretem nezegetni a lakberendezeses, kreativ dolgokkal teli lapokat, mivel szeretem a szepet:) Olvasok tudomanyos-spiritualis lapot is, mivel szeretek elgondolkodni a dolgokon. Nemreg elofizettem egy festeszettel foglalkozora, ugyhogy azt most havonta kapom, hogy meg gyakorlatban is kiprobalhassak kulonbozo technikakat es megismerkedjek masok muveivel. Ezenkivul pedig augusztus ota olvasok bizonyos blogokat, amik tobbet ernek minden regenynel. :)

1 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

De jó!
Tovább is kell dobnod a labdát más blogolóknak!