2011. május 13., péntek





















9 megjegyzés:

Piroska írta...

De gyonyoru kepek....puszi anyukadnak is es persze az egesz csaladnak innen Zetelakarol....

Hajnalka Nagy írta...

szép és megható képek! :) a szívecskét kaptátok? jól sikerült darab, no de Katalin virágszál a star! :)

Kinga írta...

Nagyon szepek a kepek!!csak csodalom a kis Katalint...gyönyörü kisbaba! Szivböl gratulalok Nektek!
Kinga

BKata írta...

Nagyon szépek vagytok! És a szívecske is gyönyörű! Te csináltad? Vagy a méltán büszke nagymami?

penzes írta...

Nemes irigység van bennem, hogy nem tarthatom én is karjaimban Katát.De ami késik, nem mulik én is sorra kerülök majd!

Unknown írta...

Persze, hogy te is sorra kerulsz Apa! Mindenki sajnalja, hogy most nem vagy itt, hidd el...ket nagymama melle legalabb egy nagyapa is dukalna :)

A szivet pedig en varrtam kulonben :)emlekbe, kesobbre, addig pedig az ablakban log, hogy a szomszedok szokjak a nevet ;)Jol vagyunk kulonben, csak ugy repulnek a napok...

penzesbea írta...

az elobbit en irtam, Bea

Hajnalka Nagy írta...

Szia Bea,
szép munka a szívecske! haha, szomszédoknak szokniuk kell, ennyire ritkaság arra egy ilyen név?:)
oh, és Kata elmúlt már 1 hetes tyűűűűha valóban repülnek a napok, hetek lassan...

Piroska írta...

En gondoltam, hogy te varrtad a szivecsket :)) Gratulalok, nagyon szep lett...olyan tavaszias, Katas....puszi nektek es minden jot...jo babazast anyukadnak :)