2011. május 8., vasárnap

Megszuletett...

Majus 6 an reggel haromnegyed hetkor megszuletett tadadada!!! KATALIN :) nem olyan borzaszto ez a nev nem igaz? megHa remetelány lesz is, meg ha nem is fog ferjhezmenni akkor is, ez az o neve. Nem tehetek rola, hogy van egy jo par kiralyno, carno, hercegno akik erre a sorsra jutottak...

De felreteve a viccet, a korhazbol irok, kolcsonzott laptoprol. Otthon szultem, nehez volt, nem volt jo azon a helyen, ahol a fejemben voltam a fajasok alatt, egyedul akartam lenni, fel ejszakat a wc-ben alltam a kagylonak tamaszkodva, aztan a furdoszobaban, eloszor kadban, utana a wc-n. Akkor mar vilagos volt. Es egyszercsak ereztem, hogy jon. Szerencse, hogy a bába, Annemiek pont akkor jott fel megnezni hogy vagyok, mert akkor mar kibujoban volt a fejecskeje a picinek. Ugyhogy gyorsan, negykezlab le a furdoszobaszonyegre, panikban Gerbennek lekiabalni, hogy jojjon, a gyerekek pont akkor reggeliztek. Elakadt egy picit a valla Katának, de gyorsan ki sikerult segiteni. Gerben vette karjaba, a bába vagta el a koldokzsinort, en pedig elkezdtem vert vesziteni, a mehlepeny meg sem mozdult, a koldokzsinor leszakadt. Gyorsan a haloszobaba mentunk, Gerben a picit tartotta , Annemiek felhivta telefonon az apolot hogy jojjon. Utana surgosseggel mentot hivott hozzam, infuziot adtak mind a ket karomba, a verzes nem allt el, a mehlepeny nem jott ki. Lesegitettek a lepcson. Soha nem fogom elfelejteni, kieleptunk az eloszobaajton, kellemesen huvos volt kint, gyonyoruen sutott mar a nap, en meztelenul, veresen, ket mentos pasi karjaiban, koncentralva nehogy elajuljak, es arra gondolva, hogy tessek, a szomszedok is igy kell lassanak...Micsoda gondolatok. Katalin otthon maradt a bábával es az ápoloval, es a gyerekekkel, Gerben jott velem. Annak orultem, hogy meg ha nem is tudtam a karomba venni, de lattam az arcat, es az gyonyoru! Rolam meg annyit, hogy a korhazban elaltattak, eltavolitottak a mehlepenyt, kaptam negy zacsko vert, azt mondtak, aggodtak ertem, de en mentalisan teljesen jol ereztem magamat. Gerben az "operacio" utan bejott hozzam, es o mondta, hogy Katalinhoz is mentot hivtak otthon, nehezen startolt, nem tartotta a homersekletet stb. Most is itt van, meg az inkubatoros reszlegen, de tulajdonkeppen jol van, ki volt faradva nagyon a szules utan, foleg ez volt a problema. Gyonyoru kislany, 54 centi, 4160 grammal szuletett a tavasztunder :) Ugyhogy minden jo ha a vege jo, nem igaz? Es sikerul szoptatni is, halistennek, csak kar, hogy nincs vegig mellettem a picike...
Szegeny Gerben nagyon meg volt ijedve, azert bele fog telni egy kis idobe ezt egyutt feldolgozni, hogy hogy is tortent minden...O otthon van persze Natannal es Arival (akik borzasztoan szerelmesek Katalinba), kozben Natan tegnap belazasodott... Ariadne pedig azt mondogatja, hogy nevet akar cserelni a bébivel, ha megegyszer megszuletik majd akkor ot is Katalinnak kell majd hivjak :);)

Ezek voltak a tenyek. Megosztom veletek, hogy ne izguljatok ;) Akarhogy is tortentek a dolgok, nem tudok negativan visszanezni az elmult ket, harom napra...en csak azt latom magam elott, amit en sajat magamban megeltem, es hogy nagyon sok segito kez volt korulottunk, a foldiek es a szellemiek kozott egyarant.

Fenykepekkel pedig majd jovok, ha hazamentunk:)

16 megjegyzés:

BKata írta...

Sírok. Gyönyörű a neve (én imádom és semmi nehézségem nem volt soha miatta), szép a történet (ha mindez MO-n történt volna, jut persze eszembe...), még ha megélni nehéz is volt. Nagyon szorítok nektek, sok erőt Gerbennek, te pedig erősödj! Szeretettel: Kata

penzesbea írta...

Koszonjuk, Kata:)Mondtam en, hogy tokeletes nev, haha!Igen, ezen en is gondolkodtam, ha ez Mo-n tortenik...akkor az en bábámat is siman bebortonozhetnek ( vegulis kulonben Annemiek-kel szultem, aki egy 22 eves nagyon talpraesett, szakmajat erto csaj, azt most bebizonyitotta, az biztos.)Itt a korhazban csak annyit mondott a nogyogyasz, hogy azert jobban szeretik ha egy otthonszules nem a furdoszobaszonyegen vegzodik. Es nem volt ebben semmi negativ vagy szarkasztikus, vegulis en sem igy almodtam meg a dolgot:)Ja, Kata atkerult az elobb az inkubatorbol a bolcsoreszlegre!

Piroska írta...

De jo, de jo, de joooooooooooo.....
Orulok nektek nagyon!!!
Es gyonyoruszep nevet valasztottatok neki!!
Gyorsan ra is kerestem az interneten, hogy mit jelent a nev, es a jelentese is, hat mit mondjak, olyan TISZTA lelku kisgyerek:))

Gratulalunk es varjuk nagyon a fotokat:))

Nem lehetett konnyu, de az a jo, hogy benned a szep resze maradt meg es csak arra gondolsz vissza:))

Neked sok-sok erot es Gerbennek meg a gyerekeknek otthonra kitartast kivanok:))

Puszi es sokat sokat pihenjel...

penzesbea írta...

Es a kivancsiaknak:
www.babycamnijsmellinghe.nl
gebruikersnaam: babycam09
wachtwoord: katalin
babycam09
live kepek Katalinrol, igy en is kovetem a 3. emeletrol hogy mit is csinal o epp a foldszinten...:)Nagyon szuper...es az egesz csalad lathatja igy!ES ti is persze, amig ott fekszik

Piroska írta...

De jo Bea...olyan szuper igy latni a kis Katalnit:)))

penzesbea írta...

bocsi, www.babycam.nijsmellinghe.nl

márta írta...

Szívből gratulálok. Nagyon szép nevet választottatok, mikor írtál róla nemrégen, pont erre gondoltam...:) Sok-sok örömöt, erőt kívánok.

BKata írta...

Épp nincs az ágyikóban a kis druszám:-) Remélem, veled van épp:-) Meddig lesztek benn? Te hogy vagy? Szopizni próbálkoztok?

B.Kata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bodza írta...

Millió gratula nektek! Remélem mielôbb hazamehettek a többiekhez.Gyönyörû a kis Katalin, és a neve is az! :))

penzesbea írta...

Hogy lehet az, hogy te is kitalaltad, Marta?:) Nagyon intuitiv emberek vesznek engem korul azt hiszem;) Apa is erre tippelt, sot ma hallottam a legjobb baratnomtol hogy o is ket nevre gondolt,es az egyik a Kata volt:) Orulok, hogy tetszik nektek is a nev. En ugy latom, hogy illik hozza a neve, bocs, ugy erezzuk egyutt Gerbennel.
A szopizas ma ugy igazan beindult, tegnap meg nagyon keves volt, ma viszont mar jol haladunk, Kata is rakapott a cicire, en pedig alig varom hogy mehessek hozza minden alkalommal. Meg toloszekkel visznek es hoznak, ki is hasznalom, hiaba akarok en vaganynak tunni, a verertekeim meg eleg alacsonyak, a szoptatas is azert igenybe veszi a szervezetet...ugyhogy csak nyugiban...

malyvacsiga írta...

Bea,
isten hozta a kis Katalint (kint még különleges hangzása is lesz a névnek, és szerintem is szép!)
(Nekem sajnos nem működik a link.)
Gerben biztosan nehezebben dolgozza majd fel, mint te, a történteket. Gondolom, fogsz majd ide is írogatni róla, ahogy benned is elő-előjönnek részletek, érzések. Nagyon örülök, hogy ilyen jó élted/éled meg, és annak, hogy jól vagytok! Várunk "haza"!

Hajnalka Nagy írta...

Oh Te, Bea!

GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!!!:):):)
Gyönyörű ez a kicsi lány, a neve egyenesen elragadó, (bevallom én a Magdolnára gondoltam, amikor mondtad, h magyar és internacionális is akart lenni, de) a Katalin tökéletes választás, előkelő és egyszerű még is.
Ez az on-line camera nagyon bejön! :) iszonyúúú jó érzés látni, ahogy békésen alszik, mocorászik, uuuuuuh nagyon jó dolog ez a technika s köszi, h megosztottad!

A szülés vége hát úgy alakult, ahogy, a vérveszteség megrémített, roham mentő, stb, ÁM a lényeg megvagytok mindketten s jól alakulnak a dolgok!!! Felidéződött bennem secc-perc alatt a Bencével való szülésem.. igaz nem végződött műtéttel de nagy pánik volt a végén, amiből én semmit, annál inkább Imi többet érzékelt... s mégis pozitívan tekintek vissza az inkus és izgulós első 3 napra.

...közbe-közbe odanézek Katára, nézem a kis kezecskéit ahogy álmában moro-reflexezik :):) (egyik kezén kötés+infúzió van?)
Hajrá csajok minél hamarabb legyetk mindannyian otthon!!!
Puxi és nagy ölelés!
Hajniék

éduácska írta...

Beácskám, üdvözöljük az újdonszült kis Föld-lakót, Katinkát:)!

Még mindig az írottak hatása alatt vagyok... eddig sem voltam az otthon-szülés nagy pártolója, és remélem nem haragszol meg, ha ezek után még ennyire sem leszek. Ilyen konzervatív vagyok én. Na de ez most mellékszál. Kívánom, hogy kapajatok mihamarabb eröre és aztán "uzsgyi" haza.

Sok puszi és még csak egy kicsit tartsatok ki, hogy teljes legyen a tökély:)

idrah írta...

Szívből gratulálok, és kívánok sok boldogságot, egészséget az egész családnak!!!!!! :-)

Kat írta...

Szeretettel gratulálok!
Pihenj, erősödj, boldog babázást kívánok!:)