2011. május 23., hétfő









7 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

húsos,szép kis babaajkak, szép szabályos fülecske, Ari piroskának öltözve (?) és egy PUNK :)
széééééééépek

Piroska írta...

De edes!! nagyon jo otleteid vannak te Bea:)) gyonyoru kis szaja es fulecskeje van Katanak....es LAri is nagyon aranyos a piroskas ruhajaban... na es Natan is igazi nagyfius ezzel az uj frizurajaval....
Puszi nektek es pihenjel sokat!!!!!

Piroska írta...

Apropo...most jut eszembe hogy Ocsivel amikor megneztuk Katarol a kepeket, Ocsinek az elso benyomasa az volt, hogy Kata pont olyan mint Lalibacsi:)) es en is nagyon sok hasonlosagot latok benne:))

Az este sikerult Lalibacsival egy keveset beszeljunk a Skypon...

Puszi nektek....

Hajnalka Nagy írta...

:D:D Te, Piros, már hogy hasonlítana Lali bácsira?! (azt se tudom ki az), de mégis egy pasihoz ne hasonlítgassunk egy kislánykát! MAx az apjához :D:D viccet félretéve és őszintén szólva, én azt is utáltam, ha engem bárkihez hasonlítgattak, dettó a gyerekeimet.. majdnem mki másképp látja, majdnem mki mást mond...

Piroska írta...

Hat te Hajni, tudod Lalibacsi, Beanak az apukaja, tehat Katanak a nagytataja...es tenyleg szerintem is nagyon hasonlit ra a kicsi Kata....de bocsi azert, hogy hasonlitgatom...en igy latom:))

Hajnalka Nagy írta...

oh, tényleg, h így mondod... nem tudtam, de persze nagyon is természetes, h Te így hívod családon belül... azt feltételeztem, h vmi távoli rokon vmittom.. mindegy és bocs!
oh, a nagypapa és az apuka az egy kategória! :) rájuk lehet hasonlítgani!!! :):) csak az idegesít nagyon ha vki tényleg vmi távoli rokonhoz, xy xz mittom kicsodáját látja egy picurka kisbabában... no, de komolyan ez csak lehet az én defektem :D:D
és leginkább azt szeretem (-jük mondani a férjemmel), h a gyerekek leginkább önmagukra hasonlítanak a legjobban! :)

Piroska írta...

Na mi ezt jol megbeszeltuk ketten:)))

Amugy en is tenyleg ezen a velemenyen vagyok, hogy ne hasonlitgassuk a gyerekeket, de itt valahogy Katat en is tudom hasonlitani a nagytatajahoz:))

Na de mostmar a Bea velemenyere is kivancsi vagyok:)))