2011. május 31., kedd
















A ma este tartott fotoshoot eredmenye:) Meg akartam orokiteni a pici lány fészkét és a kellékeket, mint pl a szereto apukat, a szereto apuka pedig engem kapott lencsevegre. A testverek mar édesdeden aludtak a szobajukban, ugyhogy rajuk mar nem kerult sor. Ez a szep kis sarga komod tarolja a majd osszes babaholmit, meg a Natane volt, akkor is hasznaltan kaptuk, azota sem valtozott semmit, at sem festettuk, mikor Arihoz kerult, es most sem...Egyedul a "gombok"(mi is a nevuk??)fogantyúk ujak rajta. A terhessegem alatt egy dolgot kertem Gerbentol (nem kuldtem fagyiert vagy savanyu uborkaert): hogy fesse at a haloszobank ezt falat sargara. Ez volt a kivansagom:) En pedig felhoztam az ikeas Klimt reprot a nappilibol, mert ez most valahogy ide passzol.



Csupa napfeny a mi haloszobank, mondom en. Igen bizony...csupa napfeny...

3 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

nahát, én is Klimt rajongó vok hihi :) ez a repró már rég ki van nézve haha.. egy másik repró anyuéknál maradt (A Csók című)nagyon szeretem azt is.
A falak és ágynemű és úgy minden színben egyezünk! :) az a komód különösen tetszik a színes fogantyúival :)
jah, és nem utolsó sorban szép Kata, szép a Mama és szép a Papa :)
puxxxxxx

BKata írta...

Még az idill illatait is érzem, de tényleg! Jó látni a kis hölgyet és titeket is! Tovább szépségeket!

Piroska írta...

De jok te Bea:)) Gyonyoruek vagytok!!! Oszinten....olyan meghittek ezek a fotok, szinte erezni meg a kisbaba illatat is....olyan nyugisak ezek a fotok>>>

Puszi nektek ...

U.I. nagyon tetszik nekem is a komod...