2008. szeptember 26., péntek

Dolgok amiket szeretek..


Vagyis inkabb targyak, amiket szeretek az otthonunkban, egy par dolog ami szol hozzam, amit ha megerintek, meglatok, egybol jokedvre derit. Van amit vettem, van amit kaptam, van amit orokoltem, van amit varrtam...Termeszetesen tudom, hogy a kotodes a targyakhaz az egonk kotodese, ha arra kerul a sor, ha mindent letisztitasz magadban, nincs olyan dolog amitol ne tudnal megvalni, a targyak nem tesznek hozza semmi pluszt ahhoz aki te VAGY.
Es megis, a mindennapokban erot tudsz meriteni ezekbol a targyakbol :) Itt van peldaul ez: a disztanyerok Korondiak, a keket anyaektol kaptam, a pirosat a nyaron vettem. Ezek egybol felhoznak bennem egy csomo emleket, hangulatot, ez peldaul egy konkret kotodes az otthonnal, amit immar 5 eve felcsereltem a holland otthonommal. A kicsi piros teafozo a Rozsi mamae volt. O a nyaron halt meg, ezt az o konyhaszekrenyebol orokoltem, ill. valasztottam ki magamnak. Amennyire lehetett megsikaltam...Ez azokat az alkalmakat hozza fel bennem, mikor mamanal voltam latogatoban, vakaciozni es teat fozott nekem, es az unokatestvereimnek, reggel es este...Az az iz es az az illat...allandosag, mert minden egyes tea ugyanugy izlett, ez egy biztos pont volt akkor. Vissza szoktam ilyenkor csoppenni abba a hangulatba...draga Rozsi mama.Es ha mar a teazasnal tartunk, igy teazom en es igy teaztatom a csaladot :) A nagyon modern konyhankban tiszta feludules ezekbol a csuprokbol teat kortyolgatni, mar olyan regota vagyom rajuk, hogy csak na, es most a hetvegen Antwerpenben rajuk talaltam az "Ittala"-nal, nalunk a kornyeken sajnos nincs meg uzletuk. Nagyon nagyon becsben tartom am oket, ok bizony be nem kerulnek pl a mosogatogepbe, es nem is hasznalom oket minden egyes teazas alkalmaval, inkabb a raeros teazaskor...:) A hatuk mogottiek az eddigi kedvencek voltak, zold viragocskak, novenyek vannak rajtuk, oket az 1 eros uzletben vettem eszre, es egybol belejuk is szerettem.
Ez a talca a kecskegidakkal is nagy kedvenc, az Efteling-hotelben vettem, mikor ott voltunk egy hetvegen anyaekkal. A gyerekek nagyon szeretik, ha tobben jonnek ide jatszani, mindig eloveszem, igy talalom az itokajukat:)

Na es itt vannak ezek a viragok a konyhaban, a bal oldalirol es a kozepsorol van szo, mert a harmadik en vettem. Szoval ez a ketto Puspokibol erkezett repulon :) anyaek hoztak, a kozepso Edittol szarmazik, egy kis tovecske volt meg az elejen, a masik pedig anyaektol, egy otthoni novenyukrol, es nez mar mennyit nottek! Igy kell kerem szepen pozitiv energiat transzpoltalni a ket otthonod kozott! Nekik tenyleg gondjukat viselem, amit azert nem mondhatok el sajnos minden benti novenyrol :( szegyen.

Az alabbi kepen pedig negy ifju novenyke szerepel, amiket pedig az iden transzpoltaltam ide Franciaorszagbol, az anyosom teraszarol:) Ez egy abszolut masfajta energia, ezt ertitek, viszont ok is erzelmi toltettel rendelkeznek,es oket is nagyon szeretem...
Ezen a ket kepen pedig egy kulonleges baba szerepel. Majusban varrtam ot es ikertestveret egy kislanyt. mielott egy par hetre hazautaztam volna Puspokibe. A baratnomnek, Anginak es magamnak. A kislanyt o orzi a fel kovel, en pedig a kisfiut a ko masik felevel. Igy elvalaszthatatlanok lettunk, a babak oriznek minden erzest, ami ertekes...

Most pedig megyek furodni.

Puszi mindenkinek, Bea

Nincsenek megjegyzések: