2008. szeptember 5., péntek

varromanyok, evszakasztal, stb.










































Itt vannak a varva vart fotok a varromanyaimrol, nagyon aranyos evszakasztal figurak tobbek kozott. Majdnem mindegyiket jellemzi az, hogy nem teljes befejezett, ezalatt azt ertem, hogy nem rajzoltam be a szemeket, a szajat, a pirospozsgas arcocskakat. Nem mert attol felek, hogy elrontanam oket, hanem pont akkor nem talaltam az erre valo ceruzaimat, es ehhez hasonlo okok miatt :) Es hogy utolag miert nem fejezem be oket? Hmmm..ezen meg gondolkodnom kell.:)

1 megjegyzés:

agnes írta...

SZia Bea,
nagyon jó, hogy ők is idekerültek a képek mellé, egytől egyig gyönyörűek! Nem is tudom, melyik a legszebb és szerintem igenis be vannak fejezve!
Azért remélem, még marad időd varrni is:)) bár az antropozófiával átitatott festőkurzus is nagyon izgalmas, én is várom a következő színeket és a hozzájuk tartozó formákat!