2008. október 7., kedd

Faradt vagyok

Faradt vagyok, de nagyon...Mar harom hete huz magaval ez a megfazas, mint Gerbent is, a gyerekeknel 2 nap alatt lejart az egesz. Nalunk elso het arcureg, masodik het torok, harmadik het altalanos legyengultseg es rekedtseg. Ez mar nem buli. Ahogy ma hazahoztuk Natant a sulibol, egybol le kellett ulnom, alig alltam a labamon... A tegnapi nap is mar faraszto volt, lehet ez az eredmeny. Delutan nekialltam sovenyt nyirni az elektromos nyiroval. Egy az hogy bazi nehez, alig erzem az alkarjaimat, ketto hogy en alacsony vagyok, ez pedig egy tobb mint 2 meter magas sovenyfal, szoval meg a letrat is ki kellett hozni. De a letra sem mukodott, nem ertem fel rendesen...Szoval egy ido utan feladtam. Ez tenyleg ferfiaknal valo melo, ugyhogy vagy ra kell vegyem Gerbent, hogy vegye o is a faradtsagot es mukodjon egy keveset a kertben, vagy fel fogok hivni egy kerteszt. Desperate houswife. Ra rovid idore ranktort a rovidzarlat. A nappaliban nem mukodott semmi, a konyhaban a vilagitas igen, a telefon nem, a tuzhegy (suto) sem. Pedig az fontos lett volna, mert sutoben keszulo kajaval keszultem. Annak sem orultem hogy a szamitogep sem mukodott, mert az egyik receptet az etelhez az internetrol szandekoztam levenni. szepen be volt legalabbis tervezve ez. Gerbent nem tudtam felhivni, mivel a vezetekes nem mukodott, a mobilomrol pedig elfogytak az egysegek. Tudom hogy mit kell rovidzarlatkor tenni abban a bizonyos szekrenykeben, de most semmi nem utalt rovidzarlatra. A szomszedasszony sem tudott segiten. En pedig ott alltam hogy most meg mit csinaljak, milyen kajat dobjak ossze, Gerben altalaban delutan fel 6, 6 korul szokott hazaerni, a kaja kesz kell legyen, en pedig max fel hetkor autoba kell uljek hogy odaerjek fel nyolcra Leeuwardenbe a festokurzusra...Aztan nem tudtam hogy oruljek e vagy sirjak, mikor varatlanul betoppant Daan, egy baratunk, hogy jott hozzank es ehet-e nalunk? egy az hogy nem tudtam meg milyen kaja lesz igy, eleg lesz-e egyaltalan. De vegulis orultem, hogy akkor itt van egy FERFI, aki meg tudja oldani a rovidzarlatot! A-ha! Megnezte, elment venni valamit amire szukseg volt szerinte, es vegul megoldodott a dolog, mire Gerben hazaert, de persze nem is volt szukseg a vett cuccra...BRRR, ilyen delutant nem kivanok magamnak meg egyszer. Vegulis gombas rizottot keszitettem csirkehussal es salatat hozza. Ebben mar csak annyi volt a negativ dolog hogy vegig kevergetni kellett, de nagyon finom lett foleg a feherbor altal amit beletettem. Igy tortent az hogy volt egy negyedoram hogy megegyem az adagomat es utana pedig elviharozzak, mikozben a csalad es Daan meg az asztalnal ul. Ez tortenik, mikor egyetlenegy varatlan dolog belekop a levesbe. Na mindegy, az este nagyon szuper volt, inspiralo, a sarga-t tapasztaltuk most meg. Fogok errol irni, de nem most. Mert faradt vagyok.
Viszont ami nagyon jo,az az, hogy ma delutan sutott a Nap! Vegre, ugyhogy ez sokat jovatett es meg inspiralt is, mert nemezeltunk(em) egy szep narancssarga tokot, amit egy masik blogrol lestem le. Mar ettol jobban ereztem magam. De utan megint magamba roskadtam es most itt ulok a gep elott, a gyerekek hadd jatsszanak. Gerben sem lesz itthon ma este,ugyhogy meg fogok nezni egy jo kis noknek valo romantikus filmet, es meg lehet varrni is fogok kozben:)

Nincsenek megjegyzések: