2008. október 21., kedd

Osszevissza fenykepek, mindenféle...

Ezeknek a fotoknak egy reszet mar regebben fel akartam tenni, de elfelejtettem (pedig meg akarom orizni oket valahol a hangulatuk miatt). Ez az egyik noteszem, nagyon szeretem, ebbe masolom be a regenyekben talalt idezeteket, gondolatokat amik valami miatt megfognak. Az evek soran jocskan felgyult mar az ilyen noteszek szama, es mindig olyan jo fellapozni oket, neha visszaolvasok valamit ami pl. az elso egyetemi ev alatt fogott meg, es van ugy hogy mar nem is jovok ra, hogy miert, van ami pedig ujra visszavisz az akkori hangulatba. Emellett van egy masik noteszem, amibe az informativ konyvekbol irom ki a fo gondolatokat, gyereknevelesrol, spiritualis dolgokrol, akarmirol, ami erdekel. Van egy olyanom is amibe a kis mindennapi celjaimat szoktam beleirni, a tudatos kis tukrom, de ebbe sokszor "elfelejtem" beleirni a dolgokat, neha nem nez az ember szivesen tukorbe ;)

Ez az Ariadne jatszohazas oszi level festmenye:
Ez pedig a Natan sulis pokos kreacioja, latjatok ott alul azt a kis megremult legyet?
Ez az elmult vasarnap delelottom egyik resze, a honvagyas resz, mikor anyaval beszeltem telefonon...
Natan legeslegelso kastelyas/varas rajza, multheten keszult. Latjatok, hogy integet nekunk bentrol?
A konyha egy kis sarka, amit szeretek. A konyha nem a kedvenc tartozkodasi helyem, ez megkonnyiti :)


Oket Natan vette eszre a biciklirol mikor egyszer hazafele indultunk a sulibol. hat nem gyonyoruek??
Pentek, delutani fel oracska ebed utan, anya olvas, Ariadne kozben hordozgatta nekem az ennivalot, nagyon jo kis feloracska volt ez, olvastam egy cikket egy par multikulturalis csaladrol. Magyarok nem voltak koztuk.
Ezek itt a multheti waldorf suli bazarjabol szerzett kincsek, tenyleg csak egy par centbe kerultek> es minek orultem en a legjobban? a gesztenyenek. a hollandok nagy resze nem tudja, hogy ezt meg enni is lehet, ugyhogy ket kifizetett zacsko mellet kaptam meg egy parat ingyen is. Tudom kihez forduljak majd jovore is.:)




A hetvegi "biciklitura"alkalmaval lattuk meg oket (hiaba bujtak am el!)

A vasarnap esti jo ferj :)::
A fekete cica, Spooky, a mienk, a masik pedig kihivta maga ellen a sorsot, azt kell, hogy mondjam. Olyat verekedtek hogy csak na. Hiaba allt kozejuk Ari egy bizonyos ponton es okitotta oket, hogy ezt nem szabad, veszekedni, es hagyjak abba, a fuluk botjat sem mozditottak.
Itt vannak a szemtanuk a verekedesre. Mielott elindultunk bevasarolni, vegigneztuk a meccset. Spooky volt a macho, o nyert. Hajra! (en probaltam oket szetszedni de nem sikerult, hogy kell ezt professzionalisan csinalni, mert en bizony alig birtam nezni..)
Miutan hazaerkeztunk a bevasarlabol ma, egy csomagocska vart rank. Megerkezett Ariadne uj (hasznalt) telikabatja, hat nem edes?
Ez pedig egy kedvenc kepemme fog valni, mive annyira meglepett a szituacio. En vasaltam. Kozben Ari meglépett az egyik agynemuvel. Es ez lett belole. Natan ugy rendezte meg a jelenetet, hogy Ariadne lett Maria, a polyasbaba termeszetesen a kis Jezus, o maga pedig Jozsef. Nalunk koran kezdodik a karacsonyi keszulodes ugy latom...

hetvegi brokkolikremleves ruccolaval. Fincsi volt... Es...a vasarnap fenypontja: Natan egy egesz kort lebiciklizett EGYEDUL. A kis huncut, szoval tud o, csak nem akar!
Errefele biciklizett a csalad.
Itt megpihentunk, Natan fenykepezett> en imadkoztam, nehogy leejtse a gepet.
Ja, tegnap este ujra voltam a festeszkoron (vagy mi akar ez lenni?). Azt hiszem holnap irom le milyen is volt, hadd ulepedjen meg bennem :)
Es igen, hogy is oldom meg ezt a honvagy dolgot. Hat ugy hogy ezt a hetet kineveztem magyar kulturalis hetnek igy itthon, magyarosakat fozok (ma epp kaposztaskocka volt a menun, Gerben imadja, pedig utalja a kaposztat, mellesleg a rizses rakottkaposztat is szereti, mikozben a savanyukaposztat kifejezetten utalja). Mindennap fozom a leveseket (amit ugy altalaban nem szoktam, mindig koretkent esszuk a zoldsegeket). Holnap babgulyas lesz, es kiprobalom a Bodza turofankjat, mar alig varom a holnapot! Ezenkivul hivogatom anyaekat telefonon, mindenfele indokkal, egy nagyon jot beszelgettem tegnap Vilmaval is, a baratnommel (o Csikszeredaban el, szia Vilmus!). Ezenkivul a Natan keresere es igy az en oromomre is joval tobbet beszelunk magyarul ezekben a napokban. Es sok sok ido utan belekezdtem ujra egy magyar konyvbe :) Egy regenybe, vegre! Mar elvesztem a sok sok informacioban az utobbi idoben. A regenyekkel viszont az a gond (vagyis nem gond ez, csak art a csaladnak;)), hogy annyira belehuznak a hangultukba, annyira beleelem magam a tortenesekbe, gondolatokba, hogy a konyv befejezese utan is meg egy hetig nem tudok normalisan mukodni a mindennapokban. Igen, mindig is tudtam hogy erzekeny vagyok a konyvek vilagara, es ezt akkortajt egyetemistakent meg is engedhettem magamnak, sot ez volt a teendo, de mostmar nem. Meg ha a hivatasom szerint irodalomkritikus lennek, ok. De a mostani szituban nem nyer az irodalom prioritast. (igaz, nehezen veszem a levegot konyvek nelkul :))



Nincsenek megjegyzések: