2008. október 1., szerda

A "muterem":)

Itt kovetkezik par nagyon homalyos foto az en kis privat szobacskamrol, "mutermemrol", ahol meg nem sokat mukodtem azert, mert csak nemreg lett ugy ahogy kesz. egyenlore minden bele van ugy dobva, osszevissza festo- es varrocuccok, konyvek. Amit biztosan tudtam az az hogy a falak arany szinuek kell legyenek. Eloszor intuitivan jott az otlet, mikor elkepzeltem magam festeni a szobaban, aztan utanaolvastam, hogy mi is a hatasa a szinnek, es igen, amellett hogy egy nagyon gyogyito jellegu szin, elosegiti a kreativitast is! A "festotablat", mivel ez nem festoallvany, egy nagyon jo baratunk keszitette es leemelheto a falrol, tehat konnyu elpakolni is, ha a szoba epp vendegszobakent fungalna. Nagyon szeretnek gyakrabban visszavonulni ide, estenkent viszont szeretek egyutt lenni Gerbennel is, beszelgetni, stb, ill. a vilagitas meg nem eleg jo ahhoz hogy este fessek. Nappal pedig csak akkor tudok mikor Gerben es Ari egyszerre suliban, jatszohazban vannak, tehat az olyan 5 ora, ami azert szep, csak epp van amikor en a hulye fejemmel megiscsak a haziteendoket vegzem (gyorsan ezt meg elpakolni, azt meg letorolni, es UTANA majd megyek festeni) Igy telnek el azok a nagyon ertekes percek...
Pedig most idore kesz kell legyek egy festmennyel, "megrendeles"egy baratnotol. Angyalokrol kell szoljon, kb. 3, absztrakt kell legyen, tehat energia, feny formajaban legyenek lathatoak, a szinek pedig lila arnyalatok, es termeszetes, homokszin, szurke...Ezt utalom a megrendelesekben, hogy termeszetesen inkabb dekorativ celnak kell megfeleljenek, mivel passzolnia kell a fal szinehez, a szonyeghez stb. Erre en elkezdek intuitivan festeni, es valahogy nem tudom beszoritani az erzeseimet ebbe a harom szinbe. Igy aztan meg kell eroszakolni a kreativitast, hogy azert passzoljon az a festmeny egy body&mind coach fogadoszobajaba...Na de nem baj, ezutan meg van egy "rendeles" ugyancsak valaki szamara akinek volt egy par eve egy angyallal valo talalkozasa, elmenye, es azt az erzest probalom majd szinekbe onteni. Es ott nem lesz megszabva semmi. Es tudom mirol van szo, mert nekem is volt egy ilyen elmenyem:)
Ugyhogy most kulonosen beleolvasom magam az anyalirodalomba, es angyal-meditacios cd-t hallgatok, csak az a gond, hogy nehany csodalatos meditacios elmeny utan, mostanaban mindig belealszok...:)

2 megjegyzés:

Bodza írta...

Bevallom, jót mosolyogtam elôször, hogy hogy is van ez a dolog a muteroddal... :o))
Nagyon szép lett a mûterem, az a szép kép ott hátul amit megrendelésre csinálsz? Egyböl megakadt rajta a szemem. Nekem egy saját dolgozószoba az álmom - sajnos nem túl valószìnû hogy összejön. És hagyd a dagadt ruhát másra! :o)

penzesbea írta...

Szia, Bodza,
Haha,en is jot mosolyogtam azon hogy te jot mosolyogtal, nem is vettem eszre hogy ez tenyleg igy olvashato, szuper! ez tenyleg nagyon jo! Es, igen az lesz az a megrendelt kep, ez az elso reteg festek rajta, szoval meg sok reteg lesz, es az eredmeny teljesen mas lsz, de legalabb igy van errol is egy kepem! En is regota almodom magamnak ezt a szobat ;)ket evvel ezelott en sem gondoltam volna hogy valaha ossze fog jonni :) (mi ket evvel ezelott, tavaly novemberig!)szoval csak almodozzunk tovabb!;)