2008. október 14., kedd

Hol vannak??

En pedig vartam ma az ufo-kat, ...de nem jottek. Blossom Goodchild-nak muszaj lesz valamilyen magyarazattal jonnie, mivel o kapta az uzenetet, hogy egy hatalmas UFO fog ma megjelenni legkorunkben, es 3 napig Alabama folott fog tartozkodni...Na nem baj, varunk meg egy par(ezer)evet a nagy talalkozoig :) En egyenlore ugyanis nem vagyok az ürturistak listajan;)

Ennek ellenere nagyon jo volt a mai nap (tegnap meg nem gondoltam volna, mivel ujbol kezdodott az osszes megfazas szimptoma), mivel megjott A PAD! Amire interneten talaltam ra itt Hollandiaban. Letezik egy internetes uzlet ahol a tulajok regi cuccokat vesznek meg Magyaro.-on, Romaniaban, a balkan-orszagokban, szekrenykeket, tukroket stb, es azokat itt jo penzert eladjak, mivel nagyon nagy cikk ez a lakberendezesi piacon (regi, patinas dolgokat megvenni, foleg nem felujitani, meghagyni a lelket:)) Es a mult heten igy ratalaltam almaim "tulipanos ladikajara", ebben a formaban. Magyarorszagrol jott. Azt nem tudom, kie volt es hany eves (eleg kar...) de abszolut Szekelyfoldet juttatja eszembe, Gizi mamat, neki volt egy ilyen felhajthatos padja (vagy mi ennek a hivatalos neve?) en pedig mindig is vagytam egy ilyenre. Azt hiszem fel fog kerulni a kreativ szobacskamra az ablak ala, egy jo csomo mindent el fogok tudni benne raktarozni. Errol ennyit.A masik aminek orultem hogy eljott ma hozzank egy itteni baratnom, Ellen. Mar eleg reg nem lattuk egymast, csak telefonon beszelgettunk. Vele voltam marciusban parazson jarni, ugyhogy sokmindenen atmentunk mar egyutt ;) O volt Natan elso ovonenije a Waldorf ovodaban,(illetve az elso ovonenije meg a baba-mama csoportban) es erdekes modon azutan lettunk csak baratnok miutan Natan elkerult az o csoportjabol. Azota mindig talalkozgatunk, ertjuk egymast, egyutt szoktuk bejarni Eszak-Hollandia waldorf sulis bazarjait, eloadasokra jarni, mindenesetre osszekot bennunket valami, a varras es nemezeles szereteten kivul is. Natan szamara is mindig kulonleges mikor juf Ellen (Ellen ovoneni) jon hozzank, ma is egyutt mentunk ele a suliba...:) Na, szoval jo volt! Ezek kulonben az o varromanyai, elhozta amiket az utobbi hetekben keszitett.
Ez itt egy regebbi foto Ellennel es Natannal.
A harmadik aminek orultem, az az, hogy eszembe jutott, hogy ma kell visszavigyem a konyveket a konyvtarba, ez mar nagy dolog. Plusz a gyerekek nagyon szeretnek oda jarni, ugyhogy mindenki tud raerosen konyveket nezegetni (uhum-ezt magamra ertem termeszetesen). Es ami a legjobb a leirt konyveknel ratalaltam egy par kincsre, osszesen 4 euroba kerultek. Ezek azok:
Etel-kepeket nem szoktam feltenni, mert nem erossegem a fozes. Vagyis nem igazan szeretek fozni, az az igazsag, ezen a teren nagyon nem vagyok kreativ, orulok hogy letezik internet, beirom a google-be a hozzavalokat, amik otthon vannak, es varom milyen variaciokat ad ki. Durva, nem?? Persze nem mindig igy van ez, de ma pl igen, fogalmam nem volt mit fozzek, nem is voltam ehes. Vegul ez lett belole: rizs lencsevel, plusz porehagyma bele, 2 paprika, repa, hagyma, fokhagyma, osszefoztem, aztan finom paradics ra es sajt, es irany a sutobe. Meg ket napig biztosan enni fogjuk, mert nagyon laktato! :) es ezzel be is fejeztem a kajas topicot. Kulonben, ami a hires-neves szakacsokat illeti, Ramsay az abszolut profi, (es a felesege) nagyon finomakat, nagyon megoldhatoan foz. (a desszertjei nagyon nagyon jok).

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Juj, egy ilyen tulipános láda nekem is régi vágyam... Az ágyam mellett tartanám és az emlékeimet örizném benne.

penzesbea írta...

Igen, Edua, mikor feltettem a kepet a blogra, rad gondoltam, kivancsi is voltam fel fogod-e fedezni? Nalam meg egyenlore lent van a nappaliban, mert annyira szeretek ezen ulni, a gyerekek is mindig ide ulnek le olvasni, jatszani miota megvan! De meg ures a belseje, de mar belekepzeltem en is mindenfelet...